Bo och jobba i Norge

Av Isaru
28 dec. 2013 16:03
Visningar: 493
Hej!
Jag är en levnadsglad och social tjej på 21 år som har tröttnat på att vara fast i min uppväxtort. Jag har precis gått klart min utbildning och är nu utbildad djurvårdare. För tillfället är jag arbetslös och är väldigt sugen på att söka jobb och bo i Norge i början på 2014, till obestämd tid. Planen efter Norge är att kunna ta mig ut och se världen.
Är det någon själ där ute som är lika sugen på att bo och jobba i Norge som jag är och som i så fall skulle kunna tänka sig att dela boende etc? Om inte annat, är det någon som har tips på orter i Norge där jobben finns? =) Otroligt tacksam för svar!

Isabella
7 jan. 2014 01:33
Hej! Jag heter Emma är 20 år och jag är också väldigt sugen på att åka till norge och jobba, tjäna pengar och ha kul. Samt någon man kanske kunde dela lägenhet med :)
Av Tucan94
17 jan. 2014 14:53
Jag är väldigt sugen på att åka till Norge och jobba, letar resekompis nu då det är billigare och roligare att åka tillsammans med någon/några :) Jag är 19 och hade väl tänkt att försöka komma iväg så fort som möjligt kanske början eller mitten av februari. Sen stanna till mitten av Juni eller så länge som jag vill :)
Av Emmiz93
17 jan. 2014 19:27
adda mig på fb! Heter emma lahti där och har samma profilbild som här så kan vi snacka mera om det! :)
18 jan. 2014 00:32
Hejsan!
Jag har liknande planer som dej Isabella! :)
Du kan höra av dej till mig på Facebook om du vill, så kan vi prata mer där! Heter Caroline Eriksson och har samma bild som här! :)
Av Madow
8 feb. 2014 20:07
Hej! Jag är en 21 årig tjej som är väldigt sugen på att dra till norge å jobba under en tid och sen ut å resa. Vill i princip se alla länder i världen!
18 apr. 2014 08:09
Hej! Jag är intresserad att följa med, har du/ni åkt än? :)
26 maj 2014 19:32
Hej! Är en tjej på 21 år och bor på landet utanför en liten stad, är trött på tillvaron och vill bara tjäna ihop en summa pengar så jag kan åka ut och upptäcka nya platser i världen! Så att jobba i norge låter väldigt intressant! Dock har jag ingen kompis med samma drömmar. Skriv till mig på Facebook där jag heter Marie Martinsson om du är intresserad :)
24 juni 2014 21:31
Hej alla! Hur går det med norge? Jag själv har precis börjat jobba här och undrar om någon är sugen på att resa i höst?! :D
14 juli 2014 19:20
Är de värt att ta med sig bilen eller är parkering svindyrt? :) rätt skönt att kunna ta sig överallt när man känner för det :)
14 juli 2014 19:22
Mitt första meddelande försvann :O. Jag skrev: heeej på er :) jag vill ocksååå :) kan inte nån starta en facebook sida så kan vi snacka där :)
6 feb. 2015 11:52
Finns de någon här i chatten som ska jobba i Norge (Oslo eller Stavanger) under sommaren 2015 och vill ha/behöver inneboende eller kollektivkamrat?
Jag söker boende under juni,juli och augusti eventuellt med förlängning då jag ska jobba i Norge!

Kort om mig: Född 1993, är självständig, äventyrlig, vill tjäna bra med pengar i Norge under sommaren, söker resekamrat, gillar estetiska aktiviteter, tennis, uteliv, matlagning, meditation, djupa konversationer, sociala nätverk, fika etc.

Hör av er till (Logga in för att se e-postadress),com (felizia 3 ggr)