Bo länge men inte i tråkig lägenhet på Koh Lanta?

Av Lisen33
18 jan. 2016 12:46
Visningar: 884
Vi laddar redan för 2-3 månaders föräldraledighet på Koh Lanta, vinter/vår om ett år:)

Vi gillar att bo i bungalows nära stranden men är lite oroade att det blir dyrt för så lång tid. Vi skulle ju vilja ha det genuina boendet och inte fastna i en tråkig lägenhet bara för att vi är borta länge...

Alla tips ni har är välkomna! Vi har varit på flera ställen i Thailand men aldrig Koh Lanta. Andra tips är givetvis också välkomna :) stort tack på förhand!
18 jan. 2016 19:02
Jag hakar på tråden. Vi planerar en exakt likadan resa med våra döttrar jan/februari nästa år !! Vi var där vintern 2013 men vår stora dotter och bodde på Klong Nin, en trevlig strand. Vi bodde då på Clean Beach Resort. Vi bealade ca 400:- natten då och bodde där.4 veckor. Det enda minuset var att det inte fanns wi-fi i rummen längst bort fr receptionen. Har fått för mig att det finns lägenheter uppe vid Svenska skolan vid Klong Dag som inte är så dyra. Men har aldrig varit på den stranden om någon kan recensera???
18 jan. 2016 19:30
Stranden är fin, har bott där för 4 år sedan
10 juni 2016 11:08
Vi har bokat lägenhet via jojolantarental. Ligger alldeles bredvid Sanuk. Vi planerar istället att göra helg utflykter och då bo i mysiga bungalows m.m :)
Av Marsam2
5 nov. 2016 04:41
Hej jag är på Klong nin, Koh Lanta just nu. Hat varit här två gånger tidigare o älskar klong nin. Senast för två år sen. Måste säga att jag är chockad denna gång. Klong nin är som en soptipp. Hemskt. Ledsen att säga det men så är det. Ska gå ner till stranden o ta en bild o posta den.
Av Marsam2
5 nov. 2016 04:45
Citerat från Marsam2:
Hej jag är på Klong nin, Koh Lanta just nu. Hat varit här två gånger tidigare o älskar klong nin. Senast för två år sen. Måste säga att jag är chockad denna gång. Klong nin är som en soptipp. Hemskt. Ledsen att säga det men så är det. Ska gå ner till stranden o ta en bild o posta den.
lyckas tyvärr inte kopiera o lägga in bilden, vet inte hur man gör.