Billig shopping i London

2 maj 2013 11:25
Visningar: 4380
Hej!
Jag ska åka till London nu i maj och undrar vart man kan shoppa billigt men ändå trendiga snygga kläder, behöver dock inte bara vara billigt, alla tips är bra!
primarkt vet jag , men andra?
är det någon som vet så vore jag jätte tacksam för svar!
Av Daquiri
2 maj 2013 12:38
På samma gata som Primarkt ligger affärerna vägg i vägg och gatan är dessutom LÅNG. Du lär inte få några som helst problem med att hitta affärer. Frågan är mer hur många man orkar gå i.
2 maj 2013 20:53
Hej!
Kom hem från London i måndags. Hela Oxford street är full av affärer med billig shopping. Så roligt och billigt. Fick köpa en resväska på Primark...
Susanne
2 maj 2013 20:56
Tack ,
haha ja det är våran plan det med att köpa en resväska på primarkt.
Men har du några andra tips förutom oxford ? :)
3 maj 2013 20:44
Select www.selectfashion.co.uk finns vid Tbanestationen Camden town och Westfield Stratford bl.a. Inte på Oxford street. Inget för kontorskläder men roliga leggings m.m. Billigt.
Av Teresen
15 aug. 2014 13:59
Hej!
Vill du shoppa tokbilligt så ska du åka till London när det är rea. Mitt på sommaren eller strax efter jul är två heta tips. Shoppinggatan Oxford Street har de flesta besökt en eller flera gånger, och här ligger bra klädbutiker på rad; Topshop, H&M etc. Det finns även flera stora varuhus som Westfield köpcentrum, Selfridges och Libertys.

Läs gärna vår artikel "Shoppa billigt på London-rean":
http://www.reseguiden.se/reseguider/shoppa-billigt-pa-london-rean-4521

/Terese, redaktör på Reseguiden