Bila till Köln 2/7- 8/7 Summerjam festivalen

1 juni 2014 22:07
Visningar: 261
Hej! Jag och killen ska bila ner till Köln till reggaefestivalen Summerjam nu i juli och tänkte om det finns nån/några som vill hänga med?
Skulle bli kul och billigare om vi blir fler. :) Hör av er o intresse finns så kan jag berätta mer exakt hur vi tänkt. :)
Mvh/ Mimika
17 juni 2014 12:29
Hej vi är två Gbg tjejer som ska åka ner gör gärna sällskap
17 juni 2014 12:35
Hej Lina! Trevligt att få svar. Har ni möjligtvis kik för enklare kommunikation?
17 juni 2014 12:53
Hej! Kul att få svar. Har ni kik eller annat sätt att enklare få kontakt?
Så att ni kan få info?
MVh mimika>Citerat från Linasummer:
Hej vi är två Gbg tjejer som ska åka ner gör gärna sällskap
17 juni 2014 13:10
Kik? Hmm kanske något jag missat har du Facebook så lägg till Lina Stenback finns bara en tror jag så kan vi byta nummer, mail etc där
18 juni 2014 16:58
Hej tjejen!
Jag och min syster fick problem nu när vi köpt festivalbiljetter men fick veta av festivalbussen igår att den är inställd pga dör få resenärer så vi har lite panik. Vi bor i uppsala men kan lätt ta oss till stockholm.
tyvärr har ingen av oss körkort men skulle verkligen uppskatta att samåka med någon.
AngiePangie84
På kik.
23 juni 2014 20:13
Hejj,
Tokbra ide med bilning ner till Köln, ofta överraskar många äventyr på en så lång bilresa, det är en gigantisk frästelse- dock åker jag till Berlin på fredag redan, skulle så så så gärna samåka där ifrån- om ni planerar att stanna där dvs. Annars- om det inte fungerar så byter jag gärna kontakt och hänger under festivalen.
Blöta, gråa sommarhälsningar från stockholm
23 juni 2014 22:36
Hej saralinn!
Har du möjligtvis kik så heter jag: mizzy_mika där :)
Eller om du mig din fb sida?