Båtluffa i Grekland i sommar (2015)

3 mars 2015 10:01
Visningar: 226
Hej!

Jag är så sugen på att båtluffa i Grekland i sommar. Jag tänkte mig ögruppen Santorini vilken består av öarna Santorini - Mykonos - Ios - Naxos - Paros – Kimolos. En blandning av romantiska vackra öar & partyöar. Utifrån erfarenheter samt tips ifrån greker så ska man helst inte åka under högsäsongen mitten av juli – mitten av augusti så jag tänkte mig strax efter.

Jag vet inte varför men har alltid haft Grekland i mitt liv på något vis. Har varit i Athen samt på Rhodos och Kreta. Jag talar lite grekiska och det är ett språk jag vill lära mig fullt ut. Nästan alla mina vänner är ifrån Grekland & det har faktiskt bara råkat bli så. Har också ett par vänner som bor nere i Athen, bland annat artisten Midenistis.

Hör av dig om du är intresserad! 
4 mars 2015 22:55
Heej!! Jag är super intresserad av att hänga på! :)
Lägg till mig på fb om du vill. Frida Wiktoria Karlsson :)
Av Karroee
23 juni 2015 17:12
Hej!

Är du fortfarande intresserad att båtluffa i Grekland i sommar? Jag och en kompis har precis bokat flyg till Mykonos den 14 augusti och flyg hem därifrån den 29 augusti. Bara att höra av dig om du är intresserad av resesällskap!

Facebook:karolina engren
Av Mawer
5 juli 2015 21:19
Hej! Fortfarande aktuellt? Se mitt inlägg ovan om ni vill mätas upp/följa med :)
/ Mårten
7 juli 2015 12:18
Vilka veckor hade du tänkt åka? :)