Barcelona sommaren 2015

22 mars 2015 13:52
Visningar: 345
Hej!
Är en tjej på 20 år som vill flytta till Barcelona under sommaren, tänkte mig början av juni till slutet av augusti. Men om jag trivs kanske jag vill stanna längre. Kan även tänka mig att åka vidare i Europa!

Om någon är intresserad att flytta med hör av er!:)

Om ni har några andra förslag hör jag dem gärna! Det viktigaste är att resan är under hela sommaren då jag inte vill komma hem och jobba i Sverige:)
23 mars 2015 15:05
Hej, är jätte intresserad av att flytta så snart som möjligt! Bodde i spanien under 2014, och vill nu tillbaka :) Tyvärr har ingen av mina vänner samma längtan av att sticka ifrån sverige så vill hitta nån kul att dra iväg med! Skriv på fb om det låter som nått :D Nathalie Amrén
23 mars 2015 20:25
Jag tänkte åka ner till bland annat spanien och åka runt där i maj, lust att haka på =)?
7 apr. 2015 14:18
Hej tjejer!
Jag flyttar förmodligen nästan 100% säker till Barcelona i mitten av maj, får reda på om arbete där denna veckan.
Hör av er om ni vill hänga på!
//
Erika
Av Wenniis
19 apr. 2015 20:47
Flyttar förmodligen till Barcelona i juli, om du känner dig manad så släng iväg ett meddelande! :)
24 apr. 2015 00:16
Jag vill också jättegärna hänga på! Skulle vara hur kul som helst att åka ett tjejgäng. Skulle vara nice om vi kunde styra upp någon chatt så vi kunde beskriva oss själva osv. Jag kan åka nästan när som helst!! Skriv gärna till mig på facebook, Evelyn Adner :)