Barcelona äventyr

Av Milliss
22 juli 2012 20:17
Visningar: 301
Ciao!
Jag är SÅ sugen på Barcelona och bara se stan, uppleva pulsen och ha det gött =) Tänkte mig september nån gång? Typ en vecka....

Ju fler vi blir desto roligare=)

Hör av er! Öppen för galna förslag
22 juli 2012 22:10
Barcelona är en vacker stad :D
Jag åker gärna dit igen :)
Av Messi90
26 juli 2012 22:37
tja!
ska dit en vecka runt 19-20 aug, fyfan va skönt de ska bli! Vi syns på boulevard på la rambla! :)
Av Ashyman
29 juli 2012 05:43
Tjenahopp!

Jag och en kompis funderar på att åka någonstans i slutet av september någongång och Barcelona är ett utav alternativen :)

Hör av dig ifall det blir aktuellt för dig med så kan vi höras å se vad som händer =)

Hej sålänge!
27 aug. 2012 18:18
Hej! Skulle lätt vilja upptäcka Barcelona och kolla in partylivet, den festglada stämningen, stränderna och allt vad stan har att erbjuda! Aldrig varit där innan så känner inte till allt man bör se där men skulle säkert bli galet skoj! Alltid kul med nya upplevelser, festa och träffa nytt folk! Jag sjävlv gillar gå på klubbar, konserter, sightseeing m.m.

Kan tänka mig att åka i slutet av September och framåt. Är det fortfarande aktuellt och har du fått ihop några fler som hänger på?
Hör av dig om det fortfarande e aktuellt! Annars har jag planer på någon storstad i höst..

/Michael