Bali / Thailand i juni-juli

29 mars 2013 11:21
Visningar: 351
Hej hej..
Jag har bokat resa till BKK 18 juli och åker nog direkt till Bali därifrån och stannar där i 4 veckor för att sedan spendera mina 2 sista veckor i Thailand.
Jag kommer resa själv med ser gärna att jag träffar upp andra då jag inte är världsbäst på att vara ensam.

Jag har inga måsten på resan mer än att leva livet, dyka lite och prova på att surfa. Jag åker inte iväg för att bara festa utan även för att prova på nya saker och uppleva äventyr.

Någon annan som är där nere samtidigt?
26 apr. 2013 07:42
Hejsan!
Vid exakt vilket datum kommer du att vara på Bali? För om du åker till Thailand 18 juli så är du nog på Bali i Augusti va? :)
Det är nämligen så att Bali kommer bli min reskompis sista stopp på vår resa och då när hon åker hem från Bali blir jag kvar där själv i början på augusti, är inte heller världsbäst på att vara ensam.. :)
30 apr. 2013 21:44
Hej , jag kommer till Bali 1 juli så som det ser ut just nu ska boka resan i veckan. Är kvar till 15 augusti. Kommer vara i Thailand innan dess. Kommer resa på egen hand i Bali vilket känns lite jobbigare. Vill också surfa och upptäcka saker. Hör av dig om du skulle tycka det låter intressant!
1 maj 2013 14:42
Hej! Funderar på att fara till Bali i Juli ungefär en månad men har inte hittat någon reskompis så är lite osäker på om jag vågar åka själv... Men ni verkar ju alla vara rätt bekväma med att resa själv? Har ni gjort det tidigare och hur har ni då haft det? Är det lätt att träffa människor att vara med?
6 maj 2013 14:14
Ni kan va lugna allihopa. Det är farligare i stockholm.

Att åka dit själv är utvecklande.

Jag kommer vara där nere, en god och smart kille som lever eco med djur =)
Är det något för er så hör av er =)

Enjoy!
19 juni 2013 01:06
Tjena! Åker till Vietnam imorgon(!) och kommer sedan resa vidare via Singapore till Bali kring den 10 juli. Jag reser själv, så om det är någon eller några av er som är på plats hade det varit sjukt kul o hänga lite! Tar det lite som det kommer och har ännu inga konkreta planer :)
Av Ciilla
25 juni 2013 23:01
Hej!
Jag kommer att vara i Bali i Juli.

Har också tänkt att dyka, surfa äventyra och ta det lite som det kommer.
Vore jättekul att mötas upp!

Hör gärna av dig om du vill prata mer angående resan!
(Logga in för att se e-postadress)

/Cissi
Av Hamsan
27 juni 2013 10:33
Hej,
Jag bor for narvarande i Bangkok, har vart i Thailand sen i Februari och har ni inte manga fler stallen jag vill besoka i Thailand, de som aterstar ar val Chang mai, Pai, Koh Tao, Koh Lanta samt Koh Lipe.

Jag har tankt komma tillbaka till Sverige till varen/sommaren 2014.

Jag kommer i Juli/augusti besoka Indonesien, dock inte bara Bali, sa manga andra bra stallen i Indonesien. Om du vill surfa kan jag rekommendera surfparadis on Lambok (vet ej hur de stavas).

Efter de kommer jag rora mig mot Philippinerna och sedan Kina,Japan,Indien.

Om det ar nagon som ar sugen pa att hanga med eller motas upp i nagot av stallena sa maila eller hor av er :)

Hoppas alla for en kanon semester om vi inte ses!
Av Ciilla
11 juli 2013 22:42
Jag möter gärna upp dig någonstans på Bali :)