Bali i början på juni, någon som ska dit?

22 feb. 2015 18:40
Visningar: 551
Jag och en vän åker till Bali i början på juni och har ingen direkt plan förutom att surfa, sola, hinna med lite utflykter och ha skönt häng! Någon mer som ska dit? Alltid kul att möta upp fler människor så hojta gärna till om någon har vägarna förbi då! Har någon tips på billigt boende i Kuta och Gili Trawangan så uppskattas det gärna :)
Av Verann
1 mars 2015 22:55
Hej!

Ni vill inte åka dit samtidigt som mig och min vän som ska åka senare i augusti? för att surfa sola och vandra upp i bergen :)
2 mars 2015 17:19
Hello Sara, can I join you...I am also planning to go there. I have a place to live there.
24 mars 2015 16:21
Tyvärr så har vi bokat flyg i början på juni "verann" hade ju vart jätte kul att åkt samtidigt annars! Antar att ni också har bokat flyg? Hoppas ni får en bra resa! :)
16 apr. 2015 15:08
Jag och min polare åker dit inom kort! Kommer vara där i nästan en & halv månad, jag åker vidare till nya Zeeland 8 juni och min kompis någon gång där tidigare. Vi kommer garanterat ha ett gäng tips! Bara höra av dig :)
3 maj 2015 11:54
Men va kul! Vill gärna ha en hel del tips då! :) Vi kommer 3 juni så om du fortfarande är kvar då så lär vi ju helt klart ses och ta nån öl. Hör av mig när vi är på väg dit :)
6 maj 2015 04:22
Är tyvärr inte kvar då, åker den 15:de. Men har endel tips!
Kuta: Vill man ha billigt hotell som ligger bra till och faktiskt har bra wifi: Diva hotel Bali. Kostar typ 90kr/natt. Bra och billigt ställe att förfesta på är Alleycats, hetsigt och massa fölk!
Gili: finns massa billiga ställen, typ Edy, kostar 90kr/natt typ men lätt värt att dra till Gili backpackers, där all fest börjar och alla hänger typ!
Bara höra av dig om du undrar över något mer! :)