Bali/Giliöarna/Lombok, januari-mars

Av Marlent
19 dec. 2016 16:52
Visningar: 441
Hej solstrålar! ☀️

Jag har en resa bokad 4/1 till Bali och införskaffat mig ett 60-dagarsvisum som jag tänkte utnyttja till max.
Jag reser ensam och trivs med det upplägget men träffar gärna upp någon för att hitta på äventyr eller svepa en öl i solen. Någon som kommer röra sig i dessa krokar och vill skapa kontakt? ☺️

Efter det åker jag vidare till Thailand, om någon ska dit i början av mars får man gärna också höra av sig!

// 24-årig livsnjutare ✌🏻️
2 jan. 2017 13:43
Jag är på Bali/gili t 10-24/1 och kan absolut mötas upp :) My Lindén på facebook!
2 jan. 2017 14:05
Du får ta det lungt i Bali det finns Zombien där .... Kan äta upp dej >Citerat från Marlent:
Hej solstrålar! ☀️

Jag har en resa bokad 4/1 till Bali och införskaffat mig ett 60-dagarsvisum som jag tänkte utnyttja till max.
Jag reser ensam och trivs med det upplägget men träffar gärna upp någon för att hitta på äventyr eller svepa en öl i solen. Någon som kommer röra sig i dessa krokar och vill skapa kontakt? ☺️

Efter det åker jag vidare till Thailand, om någon ska dit i början av mars får man gärna också höra av sig!

// 24-årig livsnjutare ✌🏻️
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Johan_c
10 jan. 2017 14:26
Åker ensam till Bali. 18/2. Stannar nog i Seminyak 2 dagar innan jag åker vidare till Gili Trawangan. Vill du ses på en öl och dela med dig av tips hade det varit skitkul😊
Av Emeliem
10 jan. 2017 19:03
Hej hej! Jag är på Bali från 30/1 och några veckor framåt. Vore kul att träffa fler på plats! 😊🙏 >Citerat från Marlent:
Hej solstrålar! ☀️

Jag har en resa bokad 4/1 till Bali och införskaffat mig ett 60-dagarsvisum som jag tänkte utnyttja till max.
Jag reser ensam och trivs med det upplägget men träffar gärna upp någon för att hitta på äventyr eller svepa en öl i solen. Någon som kommer röra sig i dessa krokar och vill skapa kontakt? ☺️

Efter det åker jag vidare till Thailand, om någon ska dit i början av mars får man gärna också höra av sig!

// 24-årig livsnjutare ✌🏻️
Av Marlent
14 jan. 2017 02:27
Absolut! Jag tänkte röra mig mot Giliöarna/Lombok den 6/2 och stanna i krokarna till början av Mars så det kan vi absolut styra upp! :) >Citerat från Johan_c:
Åker ensam till Bali. 18/2. Stannar nog i Seminyak 2 dagar innan jag åker vidare till Gili Trawangan. Vill du ses på en öl och dela med dig av tips hade det varit skitkul😊
Av Marlent
14 jan. 2017 02:29
Hej Emelie, det hade varit jätteroligt! Skriv gärna på messenger så kan vi hålla kontakt och se var våra vägar möts :) Heter Marlén Erika Tajti på Fb. >Citerat från Emeliem:
Hej hej! Jag är på Bali från 30/1 och några veckor framåt. Vore kul att träffa fler på plats! 😊🙏 >Citerat från Marlent:
Hej solstrålar! ☀️

Jag har en resa bokad 4/1 till Bali och införskaffat mig ett 60-dagarsvisum som jag tänkte utnyttja till max.
Jag reser ensam och trivs med det upplägget men träffar gärna upp någon för att hitta på äventyr eller svepa en öl i solen. Någon som kommer röra sig i dessa krokar och vill skapa kontakt? ☺️

Efter det åker jag vidare till Thailand, om någon ska dit i början av mars får man gärna också höra av sig!

// 24-årig livsnjutare ✌🏻️
Visa mer
Av Johan_c
16 jan. 2017 06:36
Låter ju kanon! Verkar som det finns en del svenskar på plats som vill ses
30 jan. 2017 01:06
Citerat från Robinbaeckman:
Jag är i canggu, bali just nu. Stannar här till den 13:e innan jag ska börja röra på mig igen. Hör av dig om du har vägarna förbi!
Hur är Canggu? Några tips om bra hängställen? Ska dit och surfa i Mars.
/Josse
Medlemmen har tagit bort svaret