Bali 31/12-18/1

Av Nadea
20 dec. 2015 18:25
Visningar: 41
Nu är resan köpt till Bali och jag kommer att resan ensam :) någon som kommer att vara där någon gång mellan 31/12-18/1 och vill mötas upp? :) det är alltid roligt att träffa nytt folk!
20 dec. 2015 23:42
Hej Nadea! Bali låter väldigt spännande och intressant men tyvärr kommer jag inte åka dit den tiden. Men jag söker en resekamrat att resa med nästa år då jag inte har någon större erfarenhet av resande. Så om du har rest ganska mycket så hör av dig så kanske vi kan komma fram till något ? Mvh Robert
Av Tenhorn
24 dec. 2015 13:44
Tjena Nadea, sitter i samma tankar att åka till Bali den 28/12 och sen därefter vidare till Kambodja. Alltid bra att veta att man kan möta upp någon! :)
Vart köpte du din biljett och vad betalade du?

Vad har du för planer medans du är där? Vad vill du göra?
Av Nadea
26 dec. 2015 11:31
Hej ternhorn ! Jag fick betala 5700kr tor. . Jag är framme den 31 :) hade varit roligt att mötas upp :)
Mina planer är att utforska lita av ön samtidigt sola och bada och lära mig att surfa lite :) vad har du själv för planer ?
Av Tenhorn
26 dec. 2015 12:55
Vilket kap! Vilka flyger du med då?

Jag landar den 29! Så får lite försprång.

Ett försök att surfa ska man ju klart ge sig på, men när jag testade snowboard så gick det ganska sådär, haha.
Finns ganska mycket dykplatser som jag vill se, sen vill man ju uppleva själva ön! Sol och Bad är ju givet.

Jag skickar över mitt nummer till dig så kan vi försöka få tag på varandra där nere.
Av Nadea
26 dec. 2015 16:59
Qatar dit och hem så ja det var ett kap :) vad fick du ge för din och vilka flyger du med ? Köpte min på flygresor.se köper alltid därifrån och har alltid fått billigast och snabbast när jag har jämnfört med andra sidor.

Ja absolut göra det ! Kanske enklare vid fb? Vad heter du
Av Tenhorn
26 dec. 2015 22:33
Betalade betydligt mycket mer så du ska vara nöjd! :)
Jag skickar meddelande
Av Nadea
28 dec. 2015 21:09
Hej holyelly :)
Vad heter du på Fb? Kan hålla kontakten där och mötas upp någon dag om du vill :)