Backpacka oktober 2019 🌏

1 apr. 2019 20:43 (redigerad)
Visningar: 158
Hej!

Hanna heter jag och Ă€r born and raised i Norrland. Är 23 Ă„r gammal och har nu jobbat alldeles för lĂ€nge sen jag senast reste, hehe. Jobbar heltid pĂ„ en förskola, trivs superbra med det men nu Ă€r det dags för nĂ€sta Ă€ventyr :)

Jag tycker om att njuta av livet sĂ„ som det faller sig in.. i stillhet, en sen utekvĂ€ll, snorkling, ligga pĂ„ stranden.. ja helt enkelt det jag kĂ€nner för :) Är sugen pĂ„ att testa nya saker, se platser, bara va... Har dykcert :) Jag Ă€r en vĂ€ldigt öppensinnad, men Ă€ndĂ„ trygghetssökande mĂ€nniska.

Min plan Ă€r att Ă„ka ivĂ€g i oktober. TĂ€nker att jag ska börja typ i Thailand, sen Ă„ka nerĂ„t. Koh Lipe - Langkawi - Singapore - Bali... Är öppen för förslag! Söker nu nĂ„gon/nĂ„gra att dela denna resa med. Antingen hela resan eller kanske bara nĂ„gon vecka, pĂ„ nĂ„gon destination som passar med dina/era visioner :) har inget slutdatum för resan. TĂ€nker att jag ska ta det som det kommer.

Tveka inte att skriva till mig om det lĂ„ter intressant eller om du har liknande planer! Vore sĂ„ kul att höras vid 😃

GÄr bra att skriva pÄ insta ocksÄ @hannapetterssonnn
2 apr. 2019 00:50
Hej!

Jag heter Clara Àr 22 (fyller 23 i Är) och jobbar pÄ en skola i Norrköping. Jag har ocksÄ varit supersugen ett bra tag pÄ att Äka ivÀg och har för första gÄngen inga obligationer hÀr hemma under hösten sÄ funderar pÄ att Äka ivÀg!

Har aldrig rest sjÀlv och det Àr en skrÀckblandad förtjusning mÄste jag sÀga, haha. DÀrför Àr jag ocksÄ öppen för att hitta nÄgon skön lirare eller ett gÀng och Äka med, iallafall till en början :) sen kanske man skiljs Ät eller inte.

Min plan Àr typ Thailand, Laos, Vietnam, Kambodja, Filippinerna, Indonesien, Malasyia och Sri lanka. Har ingen aning om hur lÀnge jag vill vara borta, Àr ju fortfarande i "funderartagen". Men vore superkul om du hörde av dig sÄ kan vi prata ihop oss kanske!!

Min instagram Àr @claraabell

Hör av dig!!
2 apr. 2019 07:53
Hej Clara!

Fan vad kul! Klart du ska passa pĂ„ nĂ€r du inte har nĂ„gra ’mĂ„sten’ hemma! AlltsĂ„ ja, det Ă€r verkligen med skrĂ€ckblandad förtjusning för mig med. Är livrĂ€dd egentligen men kĂ€nner Ă€ndĂ„ att jag mĂ„ste ivĂ€g, för att vĂ€xa och för att jag ocksĂ„ vill fĂ„ leva livet fullt ut.

Roligt att du Àr frÄn Norrköping förresten! Har en kompis som bor dÀr och vi har varit hos dom i Arkösund nÄgra somrar :)

Din plan lĂ„ter som en dröm! Kan ocksĂ„ tĂ€nk mig alla de stĂ€llen du radar upp :) aaah blir sĂ„ peppad! Vi mĂ„ste höras mer! Sköt om dig 💛