Backpacka i Asien i 3 månader!

13 dec. 2018 14:22
Visningar: 280
Hej! Jag är en 19 årig tjej som så gärna vill ut och resa, fokuset ligger just nu på Asien och jag vill åka någon gång i slutet på januari/ början på februari(alternativt lite senare). Det här blir min första backpackingresa så jag letar efter någon som är sugen på att hänga på!

Jag är spontan och bor gärna lite billigt för att förlänga resan! Jag vill uppleva naturen och städerna, helt enkelt få ut så mycket jag bara kan och gärna ta lite fina bilder också. Jag vill helst vara borta i ca tre månader men det kan bli längre eller kortare helt beroende på hur länge pengarna räcker!

Hör av dig här eller på Instagram (@elinmariawohry) om det låter intressant, oavsett ålder och erfarenhet!
13 dec. 2018 20:19
Tjenare Elin!
Jag tänkte dra till Kambodja den 10/1 och sen vidare till Vietnam sen har jag inga planer än! Jag har inte bokat några biljetter än så rutten är inte helt spikat i kistan men jag kommer att flyga in från kina.

Annars så är jag en trevlig, omtänksam, spontan, äventyrlig och social grabb som är boende i Stockholm.
Just nu är jag i Kenya och gör volontärarbete så om det låter intressant så kan vi prata mer via whatsapp, här eller på Facebook.

Mvh
Robin
24 dec. 2018 10:04
Hej Elin! Min tanke var också och resa någon gång i slutet av januari alternativt början av februari 😄!
Det här blir isf också min första backpacking resa , vi verkar vilja samma saker enligt mig hur du berskriver vart du vill dra och vad du vill få ut utav resan ! Pma gärna mig !har även instagram :Vanessadenahy
30 dec. 2018 10:12
Hej elin!
Jag funderar på samma sak fast kanske lite senare. Runt slutet av feb. Detta är också min första backpackingresa, jag är bog ute efter samma sak som du upplevelser, kultur och mat. Om du känner att jag låter intressant så kan du nå mig på IG : saganina
Kram
30 dec. 2018 10:52
Kolla gärna in mitt forum! Låter som om alla ni har samma planer som mig!
3 jan. 2019 14:51
Hej! Jag har planer på att åka till Filippinerna i april men har då ingen att åka med eftersom min kompis inte längre kan. Så om någon av er har planer på att åka dit då får ni gärna höra av er! ☀️