Backpacka 2 mån i början på 2018☀️🌴

20 aug. 2017 21:20
Visningar: 333
Heej!
En glad och härlig tjej på snart 25 år! Har länge funderat på en resa till Asien men inte varit rätt tid förens nu. Vill gärna besöka Thailand, Kambodja, Vietnam och Bali men kan absolut vara flexibel :) Vill se och uppleva mycket häftig natur och kanske testa på en och annan vattensport. Är inte så mycket för att besöka de "typiska" turistställena endast utan kommer gärna lokalbefolkningen nära. Ligga och steka på stranden och festa kan också vara trevligt om det inte sker för ofta :) En eller varför inte flera vore kul att dela redans gång med så tycker du detta låter intressant så släng iväg en kommentar!
Kram 😊
21 aug. 2017 01:38
Hej! :D Jag är också jättesugen på att åka i början av 2018 och söker sällskap! När ungefär hade du tänkt åka? :)
21 aug. 2017 12:10
Hej :D Vad kul!! Jag hade tänkt åka i mitten på januari, när vill du åka? :)
Av Rudisen
31 aug. 2017 10:27
Hej, resglad kille på 25 bast här :)
Låter otroligt roligt, är väldigt intresserad ^^ .
När har du tänkt att åka, har du någon speciell budget, och har du erfarenheter från asien tidigare?
Av Idabohl
31 aug. 2017 11:32
Jag är också intresserad! Tänker ni alla typ 2 månader eller vill nån vara borta lite längre? :)
Av Rudisen
31 aug. 2017 11:58
Citerat från Idabohl:
Jag är också intresserad! Tänker ni alla typ 2 månader eller vill nån vara borta lite längre? :)
Jag har tänkt mig 2-3 månader men är flexibel :) , vad har du tänkt?
Av Lina901
31 aug. 2017 21:58
Jag vill gärna åka till Vietnam eller Bali i början på nästa år men hade inte planerat längre än 3 veckor p.g.a jobb, så vore kul o hänga med en del på resan om du ska besöka dessa platser :)
Av Nellyc
11 sep. 2017 20:49
Hej! Åh jag är ju sugen på att göra en liknande resa! Tänkt resa runt från ca 10 januari då jag är i Indien och firar jul i år, så fortsätter direkt därifrån. Hade varit jättekul att resa och planera tillsammans med någon/några reskompisar 😃
12 sep. 2017 00:15
Har noll erfarenhet av backpacking men tänker ge mig ut på en tur i vinter/vår på 6 månader och hade gärna hängt med på något av dina tänkta äventyr i Kambodja eller Vietnam. Ska volontära lite med under resans gång! Jag kommer göra Afrika dom första månaderna och sedan inta Indien och Sri Lanka för att dra mig vidare mot Myanmar (Burma), Kambodja och Vietnam (mars-april). Mina sista veckor ska jag checka av min bucketlist :)
Medlemmen har tagit bort svaret