Äventyrsresa till Nya Zeeland

Av Seee
2 sep. 2012 13:32
Visningar: 356
Jag ska åka till Nya Zeeland i mitten av november och tänkte göra en ganska lång äventyrstripp i extremsporternas hemland. Vore gött att ha nån att iaf börja resan tillsammans med. Jag har bara lite lösa planer efter det. Tanken är väl att efter den resan jobba och resa runt i Nya Zeeland och Australien. Beroende på vilka man träffar så får jag se mer exakt vart resan går. Planerat att resa i ca 6 månader.

Hör gärna av dig om du har liknande planer!
Tips inför resan mottages också gärna.
Av Janni
4 sep. 2012 11:48
Hej!
Jag är supersugen på NZ, dock lutar det mot att åka 4-5v från slutet av dec til mitten av jan.
Vill åka dit för äventyr som bungyjump, fallskärm, forsränning, skidåkning, fyrhjulssafari osv osv

Har du bokat biljetter än? Hur har du tänkt att ta dig runt?
Av Seee
5 sep. 2012 14:48
Hej, jag har inte bokat biljett än men tänkte åka i mitten av november. Jag kommer antagligen att åka med nå¨got företag som anordnar rundturer på NZ.
5 sep. 2012 23:49
Hejsan! Jag åker från Sydney till Queenstown den 14:e november och kommer resa runt i Nya Zeeland i ca en månad. Har inte heller några bestämda planer mer än så, men vill resa runt och hinna uppleva och så mycket som möjligt av Nya Zeeland! Håller med om att det vore kul att resa med någon till en början och upptäcka vad landet har att erbjuda :) Har du tänkt besöka både nord- och sydön?
9 okt. 2012 13:28
Hej! Jag & min kompis åker ner den 25 november till Auckland vi ska resa runt & göra massa roligt! Hör av dig om du åker och när om du vill ha ses där nere! :) vi är 20 & 21 år gamla.

Ting pling