Australien i höst/vinter

Av Aliceee
25 juli 2015 21:09
Visningar: 28
Hej! Jag har precis avslutat ett års studier på college i Kalifornien och är nu redo för ett nytt äventyr. Tanken är att resa till Australien, men jag kan även tänka mig att se en del av Asien och även Nya Zeeland. Är SJUKT öppen för förslag och jag skulle gärna vilja hitta en skön, spontan och härlig reskompis. Enda kravet är att du är optimistisk och sugen på att göra en hel del äventyrliga saker.

Tanken är att åka senare i höst och jag vill gärna vara borta mellan 4-6 månader. Även där är jag flexibel :) Hör av er!
13 aug. 2015 19:14
Hej skulle va jätte intresserad :) bli min vän på fb kan vi prata mer :) denise Lingman
Av Linnsey
17 aug. 2015 12:56
Hej hopp! Här är en till som tänker flytta till Australien i höst :-) Jag har inte bokat resan än, men det kommer bli kring den 15 oktober tänker jag mig! Min plan är att börja i Australien, och efter ett tag dra mig vidare till Nya Zealand.
Jag vill gärna uppleva så mycket djur och natur som möjligt, och fastän det är spännande med storstäder så klappar nog hjärtat allra mest för de lite mindre kuststäderna, berg, vackra vyer och "farm-livet" :-)
Har rest iväg själv ganska många gånger tidigare, men inför den här resan känner jag absolut för att dela med någon, i alla fall delvis under resans gång! :-)

Hör av dig/er om det låter intressant! Ha det.
20 aug. 2015 21:49
Hej!
Jag har också nyligen avslutat en längre period i Kalifornien och är nu väldigt sugen på resa till Australien. Låter som att vi har liknande planer. Hör gärna av dig om du fortfarande söker reskompis. :)