Australien i början av mars 2016

Av Impa
13 feb. 2016 03:10
Visningar: 65
Hej!
Nu är läget sådant, jag har införskaffat mig ett arbetsvisum i Aus och är så otroligt peppad på att åka dit! Vill börja med att resa runt och bara ha det så jävla gött, en resa med massa äventyr och nya miljöer. Sedan är tanken att bosätta mig någonstans och börja jobba. Befinner mig just nu i Asien, så planen är att jag landar i Sidney mellan den 1-4 mars. Söker mig hit för att se om det finns några härliga människor som går i samma tankar! Vore så kul att uppleva detta med någon då jag förtillfället står på egna ben!

Hör gärna av dig! :)
Av Robiiin
13 feb. 2016 04:42
Låter som en härlig idé :)
Mina mål är att komma hemifrån o bara träffa härligt folk och ha det jäkligt gött :)
Hade varit kul med ett gäng, hör av dig :) trevlig helg!
13 feb. 2016 09:19
Hej! Men hoppla, låter som min plan 👏🏽 Jag letar för fullt efter någon att resa med! Jag är just nu i Thailand och reser runt men landar i Melbourne 26 feb och har ingen aning om vart jag ska ta vägen efter det.
Min plan är att jobba och resa mig igenom Australien, men först och främst östkusten! Jag älskar äventyr och är väldigt spontan av mig, hade gärna lärt mig att surfa 🏄🏼
Skulle vara superkul att få ihop några stycken och resa tillsammans! 😎🍻🌴💃🏼👏🏽
Bara att skriva här eller på fb så kan jag berätta mer! https://m.facebook.com/olivia.moren
16 feb. 2016 23:34
Heeej! Åh har också samma planer och är i Sydney 10-11 mars ish. Vore askul att träffa någon som gör samma resa och hänga!! :D:D Daniella Vasilevski på fb, hör av dig!:D Kram!
Av Malinjj
20 feb. 2016 01:41
Hej! Planerar att resa Östkusten med start i början av mars och letar efter någon att åka med! Befinner mig i NZ just nu men kommer till Sydney i slutet på februari och efter det är jag redo att resa närsomhelst :) Skickar ett PM till dig!
25 feb. 2016 12:43
Hallå där! Jag landar i Sydney den 10e och letar efter någon/några att resa med under ca 6 veckor längs östkusten! Har inte planerat speciellt mycket då jag vill ta det som det kommer och inte stressa men mina första 4a dagar är bokade på YHA Bondi så om någon bor där då, ska resa vidare sen eller söker någon att hänga med så tveka inte på att kontakta mig! Är mer aktiv på fb så hör av er till Linnéa Moller så kanske vi kan koka ihop något!:))
4 mars 2016 06:26
Hej! Jag tänkte åka östkusten ifall nån/några vill haka på. Har bil! :) Har vart i Australien några månader och chillat runt lite.
Av Impa
4 mars 2016 11:46
Väldigt synd att jag bokade buss idag!