Australien hösten 2015 DESPERAT

24 mars 2015 23:32
Visningar: 298
Hallå!

Emma, 19 år och tar studenten i vår. Vill så gärna till the land down under, men vill inte åka ensam. Hade tänkt stanna i Australien i ca 1 år, jobba, bo och speciellt njuta och leva. Är i desperat behov av någon rolig, spontan och helgalen människa, är detta du? Skriv då till mig!

Älskar allt som har med fester att göra och vill mer än gärna äventyra, så tveka inte följ med mig på världens bästa äventyr! (Nåja blir vad man gör det till)

Ciao!
Av Brandin
27 mars 2015 13:45
Hej!

Jag ska också åka ner i höst/ närmare vintern och som det ser ut just nu, själv! Min min tanke också är att stanna längre, skaffa jobb i typ Sydney och ha det som bas och sen resa runt såklart en del men ändå ha det som "hem" :) Läskigt dock att bege sig så långt bort ett år helt själv skulle vara askul om man kunde komma i kontakt med några som är sugna på samma grej så slipper man ha den där ångesten innan och i stället njuta av hela grejen som man bör! :D Är sugen på att surfa, festa och ha det gött helt enkelt!
30 mars 2015 12:13
Åh vad kul! Ja vi har ju samma tankar så om du vill dra vidare på idéen får du gärna lägga till mig på fb, heter Emma Gustafsson där eller maila mig på (Logga in för att se e-postadress)! :)
Av Brandin
30 mars 2015 12:47
Hej! Jag hittade dig inte så lägg till mig, Sara Brandin :)
30 mars 2015 15:13
Jag är så på!!! Vill bara bort från Sverige ett tag och vill festa, ha nära till stranden, lära mig surfa, ha konstant sol etc. så hur bra passar inte Australien för det?? Åh, skulle kunna bli så extremt kul!! Hör gärna av dig till mig på fb (https://www.facebook.com/linnea.ljung2) :)
2 apr. 2015 08:24
Jag är inne på exakt samma spår som er tjejer! Vill också bort till Australien, träffa männiksor festa och äventyra, lägg till mig på Facebook så kan vi prata mer! Daniela Alwan
Av Klysing
13 juli 2015 23:04
Det låter precis som det jag vill göra! Jag vill åka till Sydney för att jobba, leva, festa, träna och träffa folk och det hade varit superkul att ha sällskap!