Australien eller Thailand, om en vecka?

Av Evej
23 okt. 2014 16:46
Visningar: 113
Jag vill åka till Australien eller något asiatiskt land, exempelvis Thailand, så snart som möjligt (dock efter högskoleprovet den 25:e oktober) och stanna till senast den 11:e januari, då det är universitetsstart. Jag vill antingen resa runt i landet, bada, sola, festa, hitta på äventyr, eller volontärarbeta med djur, utan kostnad. Det är dock svårt att hitta kostnadsfria volontärarbeten, men läste att Monkey Mia (arbeta med delfiner) i Australien inte ska kosta, men att man dock måste betala husrum, transfer och mat själv. Tanken var egentligen att jag skulle åkt till Tyskland dagen efter högskoleprovet, men det var helt inställt, och det kanske var lika bra, nu har jag ju chansen att bättra på brännan lite innan skolstart. ;)

Så om det är någon som är inne på samma spår eller så, skriv omgående! Om det är något jag inte vill så är det att åka ensam.
27 okt. 2014 14:30
Heej tjej 25, är i Thai från 7 nov sen är tanken aus i december till januari efter asienturen, tänker också till Uni-starten! Pm:a Facebook för mer snack, är så sjukt dåligt insatt på denna sida haha!