Australien 28 december.

16 sep. 2014 17:12
Visningar: 213
Hej!
Jag är en tjej på 20 år som har bokat en biljett till Australien den 28de december 2014. Söker nu resesällskap eftersom ingen av mina vänner är backpacking-sugna och jag börjar få lite panik över valet att åka helt själv!

Planen är att fira nyår i Sydney och kanske bo och jobba där i några veckor/månader och sedan resa runt i landet och bara uppleva Australien. Sen så vill jag även åka till Nya Zeeland. Har inte direkt någon tidsschema att följa men jag är sugen på att stanna down under i ett år :)

Hör gärna av er om det låter intressant!
Av Kajsaa
17 sep. 2014 10:15
Hej Nicole!

Jag heter Kajsa Lindfors, kommer från Stockholm, och planerar precis som du att åka till Australien i December. Har inte heller hittat någon av mina kompisar som vill följa med, så skulle vara kul att kunna åka med någon annan med samma planer!

Jag vill precis som du jobba, resa runt i Australien och även vandra i Nya Zeeland. Jag tänker mig vara borta i ca 6 månader.

Du får gärna höra av dig till min mejl så kan vi fortsätta prata där: (Logga in för att se e-postadress)
17 sep. 2014 12:36
åh vad kul de låter..
har själv funderat riktigt mycket på det.

Hur mycket pengar har du tänkt ha med dig bortsett från vad biljetten kostade då?! :)
Det är väl lite där de svåra skulle komma in isf :)

Men är galet intresserad.
Har själv inga kompisar som kan hänga med då de flesta fortf går i gymnasiet.

Och jag är en tjej på 20 år från Göteborg.
19 sep. 2014 10:39
Hej Nicole,

Jag har precis som du bokat en biljett till Sydney och börjar bli lite småstressad över att jag åker själv.
Jag flyger till Sydney den 13/1 och därefter är tanken att resa upp längs östkusten.

Det hade varit skönt att ha någon att möta upp när jag kommer dit!
Om du vill snacka vidare så finns jag på facebook som Stina Storm Åström =)

// Stina
Av Eriknym
19 sep. 2014 19:03
Hej!
Jag heter Erik och kommer till Sydney 18 februari för att stanna i Australien till början av april! Jag tänkte börja i Sydney ett par dagar och sedan resa mig uppåt längs östkusten och se hur långt jag hinner! Flyger hem från Brisbane 7 april nämligen! :)
Jag reser själv och letar därför sällskap nu, finns på Facebook om det låter intressant!
/Erik Nymo
12 dec. 2014 10:25
Hej,
jag har precis som du bokat en biljett till Sydney den 28de december. Vi verkar ha väldigt liknande planer och skulle verkligen vara kul att ses. Jag vill också stanna i Sydney ett tag för att sedan åka östkusten. Hör gärna av dig så kan vi prata mer!
14 dec. 2014 13:13
Hej Sara! Vi har verkligen liknande planer, jag tycker också att det vore kul att ses! Vart ska du bo när du kommer fram? :)
15 dec. 2014 10:36
Hej igen!
Jag ska bo hos en släkting första veckan är tanken för att sedan fixa boende på egen hand. Hur är dina planer för nyår? Om du vill kan du skriva till mig på fb så kan vi snacka mer, där heter jag Sara Ohlsén Salahshour :)