Asien i höst/vinter

Av Tahmina
30 aug. 2015 21:58
Visningar: 28
Hej :)

1 okt bär det äntligen av till Kina för min del där jag kommer vara i 1 månad för att senare ta mig ner till Filippinerna, Bali, Singapore osv. Har inte planerat så mycket faktiskt utan tänker mig att jag tar det som det kommer. Så har du liknande planer så får du gärna höra av dig. Tahmina Akopjan på fb.

Ha det bra så länge!
Tahmina
31 aug. 2015 14:36
Hej! :)
Har du redan bokat den 1 oktober?
Jag är sugen att resa till Asien o eventuellt Australien fast det blir nog inte förens december. Hur länge hade du tänkt vara borta? :)

Kram Jennie
Av Tahmina
31 aug. 2015 17:10
Hej :)

Ja 1 okt är redan bokat. Jag vill vara borta så länge som möjligt så om allt går som planerat så kommer jag nog inte komma hem förrän nästa sommar iaf :) Hur länge vill du resa?
I december är jag ganska säker på att jag kommer befinna mig på Bali, tanken är iaf att spendera jul och nyår där. Du kan adda mig på fb annars så kan vi snacka mer där :) Tahmina Akopjan
Av Hallro
2 sep. 2015 11:48
Jag mossan och 2 kompisar är på filippinerna i november om du vill ses =)
Av Tahmina
2 sep. 2015 14:16
Härligt! Vad är era planer under den tiden då? Har ni bokat boende och sådant? :)
Av Hallro
13 sep. 2015 08:57
Jag o mossan kommer hänga mkt med släktingarna men även försöka resa runt i filippinerna.. Mina 2 vänner kommer typ bara flyta på det är ett par som ska resa i asien i en längre tid... Men vill försöka hinna med så mkt som möjligt... Vart i filippinerna kommer du att befinna dig i ? , har skrivit på fb =)