Arendal boende

11 feb. 2015 16:58
Visningar: 252
Hej!
Jag ska dra till Norge och jobba i sommar, har fått jobb i Arendal så letar just nu efter boende, kan vara allt från att hyra lägenhet/rum bo i kollektiv osv. Är där för att jobba och spara ihop pengar så kommer inte festa osv. Kommer jobba mellan veckorna 26-33.
Om du vet något eller något bra tips så uppskattas de! :)
2 mars 2015 15:44
Hej Jessi ! fått tag på nå boende än ? ja letar jobb / Daniel
2 mars 2015 19:43
Det är på G dock behövs det några till i boendet om det ska vara värt! :)
2 mars 2015 19:57
a blir som ett gäng zigenare ;) dock har ja inge jobb än nå tipps på hur man går tillväga o var man ska kolla ? gillar lager då de ger bra fiske jobb kan också funka ^^
2 mars 2015 23:50
Ingen aning fick mitt jobb genom kontakter :/
3 mars 2015 07:22
ah de som e de tragiska nuförtiden spelar ingen roll att man försöker bara man hade kontakter :/ vad har du fått jobb inom då? vård ?
3 mars 2015 12:55
Ja jag hade ju tur, ja det är som hemtjänsten i Sverige om jag fattat det rätt. Min låtsas bror som pluggar till läkare har jobbat där det var så jag fick det. :/ Är inte utbildad till undersköterska eller något men har jobbat i hemtjänsten förra sommaren så tror det va därför jag fick det!
3 mars 2015 13:18
aha nice nice ja verkar som de har med turo kontakter att göra :/ har du sökt nå jobb inom lager etc bra ob tilläg där om man vill jobba kvällar, nätter och helger !
3 mars 2015 16:07
Nej vet inte vad man ska söka någonstans men om jag tjänar bättre på de plus boende väljer jag ju hellre det,
3 mars 2015 17:22
alla lager du kan tänka dig, bring.no etc bara söka , får du tag på nå så hör av dig ^^
4 mars 2015 15:18
gött gött Jessi, håller på med att skapa min fitness sida medan ^^ kanske nått du skulle va intresserad av att köpa, coola leggins etc ..
12 mars 2015 09:56
Hej Jessica!

Jag kanske också ska jobba i Arendal! Vilken typ av boende hade du tänkt?
12 mars 2015 12:36
Jag har nästan fixat boende nu de är kollektiv så det blir typ 1500kr i månaden :)
Av Linnizz
15 mars 2015 12:55
Hej Jessica!

Jag är också intresserad av att flytta till Arnedal och jobba i sommar BARA för att spara pengar och därmed inget festande osv för min del heller. Finns det fortfarande möjlighet att dela boende?:)

/ Linnea
16 mars 2015 11:29
Boendet som jag vet om är först och främst till för oss som ska jobba vid den arbetsplatsen jag är på. Men vet dock inte hur många de är än så om det finns rum över eller plats så är ni mer än välkomna :D