Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer
2011-12-15 18:04

Är biljetten ombokningsbar?

Hej!

Jag ska boka tur&retur med TK Turkish airlines.

Frågan är nu, går den att boka om på hemresan? På "fare notes" står det bara regler för ditresan, men inget för hemresan... Konstigt...

Avresa: ARN - IST - BKK Economy / Promo
Hemresa: BKK - IST - GOT Economy / Flexible

Fare´Notes:

FN1/P16
QUOTE01
01 STO-BKK FR-01JUN12 TK NUC 198.84 PSEPBRT
16. PENALTIES
FOR SUPER/SPECIAL INSTANT PURCHASE FARES
CHANGES
ANY TIME
CHARGE EUR 50.00 FOR REISSUE/REVALIDATION.
NOTE -
CHARGES SHALL NOT BE WAIVED FOR MEDICAL REASON
CHARGE EUR 100.00 FOR NO-SHOW.
NOTE -
CHARGES SHALL NOT BE WAIVED FOR MEDICAL REASON
CANCELLATIONS
TICKET IS NON-REFUNDABLE IN CASE OF NO-SHOW.
NOTE -
NOT PERMITTED EVEN FOR MEDICAL REASON
ANY TIME
TICKET IS NON-REFUNDABLE IN CASE OF CANCEL/REFUND.
NOTE -
NOT PERMITTED EVEN FOR MEDICAL REASON
--
---
FOR TICKETING ON/AFTER 01NOV2010
ANY TIME
--------
FOR NON REFUNDABLE TICKETS THE -YR- SURCHARGE
WILL NOT BE REFUNDED.
  • 2011-12-16 08:57
    Det står ju att hemresan är 'flexible', och då ska den ju vara ombokningsbar. Villkoren för det bör du kunna hitta på flygbolagets hemsida.

/PeterO
Visningar: 567  |  Dela med andra:    
9 svar
Flyg Qatar
1 år sedan av Nefertaris
Har gjort en felbokning hos Qatar airways, fyllt i en "Refund ... du kan få tillbaka för din felbokade flygbiljett, men troligtvis bör du kunna få tillbaka en större del av skatten. Nefertaris: Tack för svaret, jag håller tummarna att jag får ...9
2 svar
Resa och arbeta i Australien med ...
1 år sedan av Linnhultqvist
Hej! Jag är en 19-årig tös som är inställd på att åka till Australien i oktober 2011, men resan är inte bokad än eftersom det är frågetecken kring ... flygresa med ombokningsbar biljett, hjälp att söka arbete, tillgång till internet, hjälp att ...2
9 svar
Vueling - säljer biljetter till ...
11 veckor sedan av Tralalalillamolntuss
1: Sålda biljetter till flyg som inte finns. Vi hade bokat flera biljetter olika dagar med morgonflyget BArcelona - Stockholm. Samtliga blev inställda. Det går inte att ringa flygbolaget, När jag frågade på flygplatsen fick jag veta att deras ...9
3 svar
Byta namn på biljett? United Air ...
13 veckor sedan av Erdna123
... har jag möjlighet att ändra namnet på biljetten? Jag har betalat och allt är klart, men när jag loggar in på själva bokningen hos United Airlines står det "Edit traveler information" kan jag då byta namn och allt ? AKUT HJÄLP!!!! * ...3
4 svar
Ombokning hos Luftahansa så är d ...
14 veckor sedan av Stenen
En ombokning av flyg hos Lufthansa innebär att deras ... nybokning. Det kan finnas billigare biljetter för nybokning men för ombokning ar biljetterna slut. Även om du bokar en biljett med möjlighet till ombokning för 60 EU som i vårt fall, ...4
Relaterade sökningar

ombokningsbar flygbiljett

,

sas ombokningsbara biljetter

,

turkish airlines ombokning

,

thai airways ombokningsbar

,

ombokningsbar flygbiljett turkish airlines

Erbjudanden från reseföretag

Spa & Hälsa

Löparpaket, 1 395 kronor per person

Copperhill Mountain Lodge

Löparpaket, 1 395 kronor per person
Boende i del av dubbelrum, frukostbuffé, tvårätters middag, vår egen tryckta löpguide, 25-minuters löparmassage, entré till Spa & Health Club. Kombinera löpträning i fjällmiljö med avslappnande lodgeliv, fjällnära mat & prisbelönt spa.

Copperhill Mountain Lodge

Spa & Hälsa

Kärleksresan till Selma Spa+

Selma Spa+

Kärleksresan till Selma Spa+
Naturligtvis bor ni i en av våra sviter eller i något av våra nyrenoverade dubbelrum. Blommor, ljus, frukt och mousserande vin väntar vid ankomst. Frukosten bär vi upp på rummet varje morgon. Detta blir en oförglömlig kärleksresa tillsammans!

Selma Spa+

Spa & Hälsa

Spa paket lyx Kosta Boda Art Hotel

Kosta Boda Art Hotel

Spa paket lyx Kosta Boda Art Hotel
En övernattning i dbl, tre-rätters supé på kvällen, frukostbuffé, spa behandling 50 min bokas innan ankomst entré till vårt spa, lättare eftermiddagsfika, fria träningspass, fräsch lunchbuffé

Kosta Boda Art Hotel

Spa & Hälsa

Romantisk weekend med spalyx

Färna Herrgård & Spa

Romantisk weekend med spalyx
Sätt guldkant på helgen med en weekend på herrgård hos oss på Färna Herrgård & SPA.Njut av äkta champagne & gourmetmiddag med tillhörande vinpaket och kanske en skön behandling på Färna Spa! Pris från 2540:-/person

Färna Herrgård & Spa