Antalya, seriøs butikk med meget gode priser på diamanter og gull

Av Jonb
30 juli 2009 19:24
Visningar: 3314
Vi har nettopp kommet tilbake fra Antalya, Tyrkia.

En av de tingene vi så etter var stor, billig og bra diamant ring til min kone, vi fant til slutt en butikk bak de tre kjente buene i Antalya.

Gullsmeden kjøpte ikke diamantene fra Debears, men kjøpte de som rå diamanter fra gruvene, og fikk dem slipt i Trykia, derfor hadde han mye bedre priser enn alle de andre vi var hos. Gullsmeden eier selv butikk, og slipper derfor å betale leie, noe som fører til rimeligere priser hos ham.

Jeg fikk også tilbud til en kamerat av meg, som er gullsmed. Han har sett på diamantene jeg har kjøpt, og ønsker en test bestilling fra ham.

Hvis du ønsker en spesiell ring, se I butikken ta bilde og send e-post, og fortell hva slags kvalitet og karat du ønsker så gir han deg tilbud. Hvis du ønsker å få det tilsendt så sender ham med Fedex pakke.

Det er enkelt å finne fram til butikken, spør taxi etter Hadriansporten, adressen er: Hesapci Sok. No 2 Uckapilar Antialya. Butikken ligger bak porten, på høyreside, butikken heter: Urartu A.S carpet & jewellry. Tlf nr (00 90) 0242 243 69 56 Epost: (Logga in för att se e-postadress)

Hils fra Jon fra "Island" (Norge) så burde du få grei pris. Vi pleier å si vi er fra Island for da pleier vi å slippe med mas ang kurs, og vi får stort sett rimligere varer, Norge er et rikt land.
Av Ejret
16 dec. 2009 15:12
Hehe... Diamanter slipt i Tyrkia... Neppe... :)