All inklusiv

8 apr. 2015 13:38
Visningar: 1079
Har rest nu några resor till Turkiet, Bulgarien och Egypten med all inklusiv men tror att alkoholen hotellen bjuder är utspätt. Har aldrig sett en full turist på dem här hotellen. Vi får betala dyra pengar för bara vatten!!!
9 apr. 2015 00:21
Ja, jag förstår inte varför man väljer All inclusive överhuvudtaget. Åtminstone inte på orter som har restauranger.
9 apr. 2015 14:23
ja varför välja all inklusiv.? Andra väljer ju att vandra i bergen andra storstäder mm. För mig och min familj är detta bekvämt. Slippa ha pengar med sig hela tiden.
Av Tom
1 maj 2015 23:11
varför man väljer all inclusiv.

ja åker men bara vuxna är drt en sak, men det är ett billigt enkelt alternativ. vem vill slösa bort dyrbar tid med att vänta på beställningar och väntan med att betala notan.

framför allt om man åker med barn som har myror i brallan och typ äter 2 pommesfritte i värmen och är mätt,

vad det gäller alkoholen så är detväldigt olika, spriten är det nog inge fel på då den lokala är väldigt billig framför allt i bulgarien,där känns det att groggarna är rejäla, men vad det gäller ölen så är det troligtvis inte starköl, brukar prova att köpa några flaskor och dricka på tex balkongen på kvällen och det känner man mot al inc muggarna man kan dricka ett tio tal av och inte känna ett skit.

men och andra sidan utlovas väl inte starköl heller.

men all inc är ju bara suveränt när man åker med barn som kan springa och plocka som dom vill då dom bara håller sig till "barnmat" som spagetti,pommes,pannkakor,frukt,mm