Alanya i maj!

Av Lindish
27 apr. 2016 11:46
Visningar: 65
Hej hej vill åka till alanya men har ingen kompis som kan komma bort från jobbet på så kort varsel! skulle kunna tänka mig att åka själv för första gången nånsin på semester, men vill ändå ha någon att gå ut med nån kväll och även någon man kan strosa runt i staden med och shoppa. Känns alltid säkrare när man är 2 ist för att gå runt som ensam turist tjej. Är väldigt social och trevlig! om du är kille el tjej spelar ingen roll bara någon som är på! Tänkte runt 8:e maj el något sådant
27 apr. 2016 13:11
Hej! Jag tänkte åka till grekland eller någon liknande destionation runt 9e. Dock att flexa någon dag är nemas.

Jag åkte förra året i juli till barcelona med en tjej härifrån, superkul vart det! Vi är vänner ännu idag.

Möttes på arlanda express utan att någonsin träffat varandra, blev lyckat ändå.

Jag känner bara att någon vecka från kontoret hade varit perfekt.

Ha det bra :)
Av Lindish
27 apr. 2016 13:59
Hej!
Okej men turkiet är inte aktuellt för dig? Har väl egentligen ingen anledning att åka just till turkiet men har aldrig varit där och det var så skitbilligt så kändes inte som något att fundera över ens...
Vill också bara komma bort ett tag! Göra nått roligt.
27 apr. 2016 15:34
Turkiet är absolut aktuellt för mig. Det är ju precis på gränsen till Grekland, så jag klassar det som ett ''liknande'' resemål :) Bara det är varmare än här så är jag mer än nöjd.
27 apr. 2016 15:39
Men hade du tänkt dig någon form av all inc eller springa runt i stan och bara ha det riktigt fint ?
Av Lindish
27 apr. 2016 16:07
vill egentligen inte ha all inc men hittade en för 2390kr dubbelrum men för en person, kostade 2070 om man delade så jättebra pris för o få va själv.. 5stjärnigt hotell i alanya 8-16 maj och då var det all inc på den redan... o det var ju så billigt så då kan man ju äta nån annanstans iaf!
27 apr. 2016 16:34
Haha precis! Jag känner inte heller för att löka på hotellet hela dagarna. Vill gärna gå ut och se stan och göra andra roliga saker utanför hotellet.

Ja det var ett riktigt billigt pris må jag säga.

Bara för att se lite om man kommer överens, vad brukar du vilja göra när du är i utlandet?
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret