Åka iväg och tjäna pengar!

Av Madow92
14 nov. 2014 13:31
Visningar: 409
Hej! Jag är en 22årig tjej från Uppsala! Jag var i Sydostasien Feb-April detta år och efter det att jag kom hem var det svårt att få jobb. Så har gått åt en del sparpengar. Så istället för att jobba ihop dem i Sverige så varför inte Norge. Ny stad, nya människor nya upplevelser. Jag är en glad, spontan, positiv tjej. Har inte pojkvän så är inte bunden till något!

Vänder mig hit då mina kompisar inte är så mycket för att resa, eller jobba i andra länder osv. Eller annars dem som vill har pojkvänner/flickvänner.
16 nov. 2014 15:15
Hej, jag har tänkt Norge med! Du kan väl maila mig på (Logga in för att se e-postadress) kan vi snacka mer! Planerade en del på en annan tråd här men har inte kommit så långt. Mvh
16 nov. 2014 15:36
Verkar ju smart att bo på svenska sidan sen pendla, har du kikat efter jobb? Tror det är enklare att kolla efter bostad först sen hittar man jobbet på plats.
Av Madow92
17 nov. 2014 16:35
Nu har jag maila dig Henrik :)
Av Mollyyy
21 nov. 2014 23:38
Hej! Jag är intresserad! :) skulle vara bra att samla ihop några personer och hyra en lägenhet tillsammans, blir billigast så. Tänkte söka jobb på Gardemoen flygplats som många svenskar jobbar på.
Maila mig (Logga in för att se e-postadress)
6 feb. 2015 11:51
Finns de någon här i chatten som ska jobba i Norge (Oslo eller Stavanger) under sommaren 2015 och vill ha/behöver inneboende eller kollektivkamrat?
Jag söker boende under juni,juli och augusti eventuellt med förlängning då jag ska jobba i Norge!

Kort om mig: Född 1993, är självständig, äventyrlig, vill tjäna bra med pengar i Norge under sommaren, söker resekamrat, gillar estetiska aktiviteter, tennis, uteliv, matlagning, meditation, djupa konversationer, sociala nätverk, fika etc.

Hör av er till (Logga in för att se e-postadress),com (felizia 3 ggr)