Åka i sept, vara borta minst 1 år & jobba i Sydney ett tag

Av Klysing
14 juli 2015 08:52
Visningar: 32
Hej!
Jag var nere i Australien och hälsade på min lillasyster som pluggade på Sunshine Coast och blev helt kär i landet! När jag kom hem till Sverige kände jag direkt att jag ville åka tillbaka. Jag sa till mig själv att inom ett år skulle jag åka tillbaka och spendera minst 1 år down under.

I förra veckan slog det mig att tiden har sprungit iväg och därför sa jag upp mig från jobbet, jag håller på och säljer alla mina möbler och sitter och kollar på biljetter till sept/okt. Jag hade först tänkt börja i Sydney men nu nu tänker jag att det nog är skönare att börja någon annanstans för att sedan hamna i Sydney efter någon månad och då börja jobba. Jag hade tyckte det vore superkul att ha sällskap av någon/några härliga personer så man får dela alla upplevelser!
Finns det någon som har typ samma plan som jag, som vill jobba ett lite längre tag i Sydney?
15 juli 2015 23:32
Hej! Går i samma tankar som du, har skickat meddelande till dig :-)
2 aug. 2015 06:09
Jag har samma planer förutom att jag inte har möjlighet förens november :)
4 aug. 2015 08:55
Hej vad vill du jobba med? Själv älskar jag djur :)
12 aug. 2015 12:10
Hej! Jag har samma tankar tänkte dra till Australien nån gång i oktober, resa runt lite o sen börja jobba i Sydney :) sjukt taggad på att dra dit och vill så gärna ha resesällskap dit :)
13 aug. 2015 10:32
Hejsan!
Hade också tänkt dra till Australien nu i höst. Antingen Sydney eller Melbourne. Min tanke är väl att jobba och resa runt lite. Surfa, dyka, festa och bara leva livet.
Söker också trevligt resesällskap. Ska du fortfarande åka så skriv här eller lägg till mig på FB (Therese Möller) :)
13 aug. 2015 11:22
Hej!

Jag tänker precis likadant! Kommer dock inte dit förens i mitten av oktober. Annars har jag exakt samma plan :)!