Annons:
Annons:
Annons:
Annons:
Diskutera Kroatien
2009-03-12 00:19

Åka buss Zadar - Split

Hej,
Kul att se att Ryan Air börjat flyga till Zadar.
Har försökt hitta info hur det ser ut med möjligheten och priser att åka buss mellan Zadar och Split.

Har du någon erfarenhet av möjligheter och priser är jag väldigt tacksam :)

Tack på förhand!

Rolf
2009-03-12 07:05
Hej!
Mellan Zadar och Split finns det flera avgångar om dagen ,resan brukar ta cca 3 tim och längre uppehål (20-30 min)de gör i Sibenik resan kostar cca 150-200 kr och Kontus bussar är bra att åka med...två avgångar finns det redan tidigt på morgonen så det går att utnytja dagen :-)Kust sträckan är vackert mellan Zadar och Split så se till att du sitter på höger sida intill fönstret..Ha en trevlig resa ..mvh Zoca
p.s.
har du mer funderingar det är bara fråga jag finns på sidan...
2009-03-12 07:10
biljeterna kostar mindre än jag skrivit ungefär mellan 89-110 kuna dvs 120-130kr
2009-08-03 15:32
Hej jag undrar om något vet om det är svårt att få boende på öarna hvar eller brac i kroatien.....om man bara åker dit med färgorna på chans....
Skriv svar
Visningar: 6321  |  Dela med andra:    
Kroatien - tre dagar i Biograd som gav mersmak
Kroatien - tre dagar i Biograd som gav mersmak
av Ahr, 15 jun 2013
Försommar i Kroatien - Jag blev glatt överraskad av hur mycket vi hann se, uppleva och njuta av på bara en kortvecka. Vi, det vill säga, jag själv, mina två tonårssöner och min ...
Kroatiens okända pärlor
Kroatiens okända pärlor
av Veronicah, 2 jul 2013
Cavtat och Zadar är väl värda ett besök - Lång kust, frodig och vacker natur, fina stränder, fördelaktiga priser och arkeologiska skatter. Cavtat och Zadar är väl värda ett besök ...
Här bor du bäst på   hotell i Dubrovnik
Här bor du bäst på hotell i Dubrovnik
av Teresen, 10 okt 2014
Guide till Dubrovniks mest populära områden - Dubrovnik ligger vid Kroatiens kust och är en av världens vackraste städer. Hit åker du för att kombinera badsemestern med vacker ...
Sista minuten till Kroatien
Sista minuten till Kroatien
av Teresen, 18 aug 2014
Passa på att uppleva Kroatien innan hösten - Det finns många sista minuten-resor till ett av sommarens mest omtyckta resmål Kroatien. Skynda att fynda så att du också får uppleva ...
Relaterade sökningar

åka buss i kroatien

,

buss till zadar

,

tåg zadar split