Åk med mig till Sydamerika/Karibien!

20 jan. 2015 21:51
Visningar: 312
Hej alla glada!
Jag letar efter någon eller några som vill åka med mig och backpacka/åka runt i Sydamerika och gärna en sväng runt de Karibiska öarna. Jag tänker mig åka någon gång i april och vara borta kanske 1-2 månader.
Jag är väldigt spontan och är öppen för förslag om hur resan exakt ska se ut. Har i nuläget inget mer planerat än att jag bara vet att jag vill till just Sydamerika och Karibien. Är villigt att kompromissa också om du har något liknande planerat och söker en reskompis :-)

Jag vill bara ha kul, uppleva nya saker och få njuta av solen!
Av Fayyy
21 jan. 2015 21:42
Har exakt samma tankar! Ö-luffa i Karibien och samtidigt upptäcka en del av Sydamerika eller kanske Mexiko... Vilken DRÖM! Jag skulle vilja dyka.. snorkla med sköldpaddor, äta god mat, festa och bara njuta. :)

Vill också åka i början/mitten av april. Skriv till mig på facebook om du vill snacka, Fanny Lagerström heter jag!
14 apr. 2015 07:20
Hej! Jag är en go o glad tjej som tycker att resa e livet;) jag har planerat en spontan resa till Rio med ankomst 25/4-3/5 o sedan tillbaka till Svedala då jobbet inge tillåter större utsvävningar! Har ni planer på Rio så hade det varit trevligt att mötas upp!! Hälsningar mia