AirBnB i New York

27 juni 2016 08:01
Visningar: 526
Hej.

Ska till New York tre nätter i december och tänkte höra om någon skulle kunna tipsa om ett trevligt AirBnB för två personer. Områden som är att föredra är East Village, West Village, Greenwich Village och Upper West Side men andra tips mottages också tacksamt.
27 juni 2016 21:19
Jag tycker recensionerna på AirBnB's hemsida är bra. Har själv bokat en lägenhet på Long Island 5 nätter i september. Tyvärr var det få lägenheter kvar på Manhattan till överkomligt pris (de var tillgängliga enligt hemsidan men när jag försökte boka fick jag svar att den redan var uppbokad).

Ett tips är att även kolla vrbo (HomeAway) som ska vara ännu bättre just för amerikanska objekt.
27 juni 2016 22:06
Citerat från Bibibambam:
Jag tycker recensionerna på AirBnB's hemsida är bra. Har själv bokat en lägenhet på Long Island 5 nätter i september. Tyvärr var det få lägenheter kvar på Manhattan till överkomligt pris (de var tillgängliga enligt hemsidan men när jag försökte boka fick jag svar att den redan var uppbokad).

Ett tips är att även kolla vrbo (HomeAway) som ska vara ännu bättre just för amerikanska objekt.
Tack för tipset. Ska kolla HomeAway