![]() | Grethe1 säger: Ja det var ju skönt att det löste sig för Saab. Det tål allt att firas.
|
![]() | Ekkan2 säger: Skönt att det löste sig för Saab och de anställda.Sonen säger att det har varit en jobbig stämning i stan.Hoppas det håller i sig.
|
![]() | Reseglad säger: Härligt att allt fixades med Saab affären.Hoppas det går bra med dina planerade resor framöver.
|
![]() | Zenita säger: Jag får gratulera till att jobben finns kvar. Det måste vara jobbigt att leva under en sån press. Nu skall du resa och verkligen slå ifrån dig alla bekymmer som det har fört med sig. Lycka till Kram från din vän Lena/Zenita
|
![]() | Millana säger: Så gott för er!! Det är ju ett helsike det där med jobb o pengar. Dom räcker av någon konstig anledning inte riktigt till... Då ses vi pigga och glada om lite drygt 5 veckor då. Det ska bli härligt. Kram Camilla
|
![]() | Bodidgeridoo säger: Skönt det löst sig ,Inkomster är ju en del av det som får oss att kunna resa så tummen upp,,,
|
![]() | Karinlorvik säger: Jag har hört nyheterna, hoppas det blir bra nu, och LYCKA TILL!
|
![]() | Legusta säger: wow lycka till....jag drar till kulturstaden 2010 (Istanbul) nu i vår
|
![]() | Gullsing säger: Jag har faktiskt inte följt nyheterna riktigt i dag. Är det så nu att Saab verkligen är köpt? Jag tittade inte alls på TV när det var dags. Skönt för er i så fall och alla andra förstås. Kram/Gilla
|
| Vart tog tiden vägen... 2 år sedan |
| Jippi jag vann en resa på TUR mässan i Göteborg!!!... 3 år sedan |
| Varför ändrar man medborgarskap från Norsk till Sv... 3 år sedan |
| Packat och packat och packat, hur svårt kan det va.. 3 år sedan |
| 17 lååånga dagar kvar nu.. 3 år sedan |