Stöd Ukraina

Apskafts blogg

Tisdag 19 Februari 2008 - Medellín

Regn, vadda REGN!?

Cartagena var inte vad jag hade forvantat mig, visst en fin, valbevarad stad med mycket historia. Men sen da? Vi spenderade bara nan dag med att knata omkring bland husen och kyrkorna, och det rackte gott.
Bussen som skulle ta 12 timmar fran Cartagena blev en 18-timmare. FARC hade stangt av vagen vid en bro efter vagen sa vi fick sta stilla i typ 6 timmar mitt i natten. Men efter manga om och men kom vi alltsa fram hit till Medellin. Har ar det betydligt kallare an vid kusten, och det regnar! Regn? Vi har inte sett regn sen hemma i Sverige. Naval, staden ar riktigt fin, har ett eget metrosystem och ar nog allmant den renaste vi vart i ansalange. Igar var vi och besokte min homeboy Pablo Escobar's grav, och imorrn ska vi knata pa fotbollsmatch, det kan bli en hojdare!

Nu ska jag ga och kla pa mig, precis nar man har vant sig vid 40grader sa kommer vi hit, dar det ar 15... naval, det var ju darfor vi tog med langkalsonger!

peace
Dela med andra:    

Kommentarer
Tette82 säger:
Hej André, jag hoppas att ni har det bra. Här är det bra, kallt som nånting annat! Och ni klagar på 15 grader plus! Hörde att du hade bränt dig i duschen, stackars Ante!Tog ni kort på Pablos grav? Hälsa Joanna, Puss och kram/Tette m.fl
Postat 2008-02-23 11:35  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Dodsvag, djungel och fodelsedag!
16 år sedan
Bilder och sant
16 år sedan
Mycket skrivet, igen.
16 år sedan
Bilder, och mycket skrivet!
16 år sedan
Bilder
16 år sedan