Stöd Ukraina

Ellismellis blogg

Söndag 20 Februari 2011 - Linköping

Melodifestivalen, deltävling 3 i Linköping

Under den här tiden på året upplever jag höjdpunkter. Det finns de som precis som jag älskar det och de som hatar allt som har med melodifestivalen att göra.

I går fick jag uppleva det på plats, i Linköping i Cloetta Center. Ett otroligt arrangemang! Att sitta i soffan och se det är något jag gör varenda lördag under denna period av underhållning men att få se det för första gången live var hundra gånger bättre. Det här kommer jag att göra fler gånger om tillfällen dyker upp. Det var värt varenda krona och var över alldeles för snabbt.

Ojojoj....vad det var roligt!!!


Dela med andra:    

Kommentarer
Hvarski_med säger:
Jag tycker att han har varit den bästa hittils och jag är ett *jätte*stort Eurovision-fan (tycker mer om Eurovision än melodifestivalen ;) ).
Postat 2011-02-20 14:50  Anmäl
Gullsing säger:
Så avis man kan bli. Vi har sett två av inslagen nu, men inte förra lördagen då vi var på annan fest. De som gick vidare igår var mina favvisar.

Gilla
Postat 2011-02-20 13:53  Anmäl
Travelfun säger:
Jag älskar också festivalen :-) Brukar se finalen i Globen och har även lyckats delta på Efterfesten i Anexet två år i rad nu vilket jag tycker är det roligaste av allt när artisterna släpper loss och bjuder på sig själva :-) I år dock blir det ingen final ens på TV för mig då vi bokat resa till Paris och Reims, men alla lördagar fram tills dess spenderas flitigt i TV soffan a la Melodifestival anda.

Har en tjejkompis som delar detta intresse så vi brukar slå i hop oss och ordna till lite "helkvällar" av detta. Hon är dock inte lika intresserad av Eurovision, men då har jag min man i stället. Vill se detta arrangemang live också någon gång :-)

Kul att det finns fler här som gillar Melo :-)
Postat 2011-02-20 12:35  Anmäl
Mjorumm säger:
Det blir helt annorlunda att se det live,att känna stämningen från alla de andra gör vi inte i soffan
Postat 2011-02-20 10:04  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet