Stöd Ukraina

Niomas blogg

Lördag 17 Juni 2006 - Thailand

Koh Phangan

Vi kom till denna vackra o i onsdags den 14/6. Forst var vi pa den vackra stranden Thong Nai Pan Yai som jag tycker ar den basta stranden har. Vi bodde pa Candel hut en stor bungalow som vi delade med vara vanner 800 bath med tva dubbelsangar och flakt. Lite opersonligt stalle for min smak. Vi traffade en engelsk tjej som har tillsammans med sin thailandska pojkvan enkla bungalow for 150-250 bath. Trevlig stamning pa kvallen ater man middag med familjen. Koket ar oppet och man skriver pa en lapp vad man har tagit. Lite langre upp fran stranden finns det manga billiga och bra matstallen. Min och pojkarnas middag pa en av restaurangerna kostade tillsammans max 195 bath med dryck. Igar flyttade vi tll Ibiza Bungalow som ligger pa stranden Haad Yao har ar inte stranden lika vacker men bra for dom som vill snorkla och se vackra koraller och fiskar. Har pa Ibiza ar det bekvam och lite slapp stamning. Man skriver upp pa en lapp vad man har atit och dryckit, man betalar allt varje mandag. Personalen spelar fotboll med gasterna varja dag kl.17.00. Pris 300-1000 bath
Dela med andra:    

Kommentarer
Saidys säger:
Hej på er allihopa! Är ute på Värmdö hos en kompis, och idag har vädret varit trist. Lite regn, men det kan gott komma ordentligt, så släpper trycket kankse. Och snart är det midsommar, igen. Det låter som om ni har det himlans mysigt därborta. Farmor och farfar skickar jätte stora kramar och pussar till er allihopa. De får stå ut med alla VM-fans i Mûnchen! Nu laddar vi här i gamla Swedala inför matchen mot England ikväll! Vi får hålla tummarna! Heja Sverige, nu spelar de "Du gamla, du fria..." så om en minut är det avspark! Sköt om er, ha så roligt och ja, sätt ut lite fler bilder. Kramisar från faster Saidy
Postat 2006-06-20 20:56  Anmäl
7 säger:
Tjena Anna&mina favvokillar!! Jättekul att kunna läsa om er underbara resa-fler bilder tack. Här rullar livet på i en underbar sommarlovskänsla. Va på bröllop i Gävle med Johan i helgen-glad att jag gav det en till chans-det va nämligen superkul!! Ska åka till Johans släkt i Gullspång över midsommar&alla barn ska med-så det blir väl blomsterkrans&dans runt stången:) Lite längre fram hägrar Mallis&Ibiza-kann knappt vänta! Fortsätt njut tillsammans med dina coola killar så ses vi på skonerten snart. Jättekramar från oss till er. åsa jerry&conny
Postat 2006-06-19 12:40  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Vietnam/Thailand 2014
10 år sedan
Calangute
14 år sedan
Palolem
14 år sedan
Palolem, Goa
14 år sedan
Mumbai och Goa
14 år sedan