Stöd Ukraina

Jonnajansons blogg

Torsdag 27 Mars 2014

Barcelona över sommaren?

Stora planer på att bosätta mig i Barcelona några veckor i sommar! Skulle vara kul att hitta någon som kanske har samma funderingar. Jobba kanske? Eller bara bo/slappa några veckor är ju heller inte dumt. Vad som helst bara komma bort från vardagen ett tag på obestämd tid.

Tänker mig i slutet av juni.

Tips på vart man kan hitta boende och jobb skulle va kul:)

Mvh Jonna, bosatt i Växjö, tidigare Motalabo
Dela med andra:    

Kommentarer
Jonnajanson säger till Lackturk:
ah okej, jo blir nog en enkelbiljett så får man se liksom... Jo jag är ledig hela sommaren så blir väl kanske i slutet av juni..?
Postat 2014-04-11 21:27  Anmäl
Lackturk säger:
Haha! Fan va nice:P
Jag har inte riktigt bestämt mig än. Det blir antingen Asien eller Barca, Kommer stanna tills vidare:P Jag vet inte riktigt. Men det lutar fortfarande mot juni för din del?
Mvh
Postat 2014-04-02 14:32  Anmäl
Jonnajanson säger till Lackturk:
Där ser man! Låter typ exakt som mig, haha. Var också och luffa i europa, fast för 2 somrar sen. Sugen på o göra nåt i sommar också, jobba är inget krav bara om det kommer upp nåt snabbt och bra:)

hur länge tänkte ni vara borta eller hur länge letar ni boende för? :)
Postat 2014-03-31 19:16  Anmäl
Lackturk säger:
Tja Jonna!

Jag och en vän var och tågluffa runt europa förra sommaren. Nu har vi tänkt att åka iväg en sväng i sommar igen. Är lite inne på samma spår som dig. Jag har börjat kolla omkring lite efter en lägenhet och lite folk som skulle vilja dela. Jobba lite skulle jag gärna också göra, men inte ett måste.

Mvh Timmy
Postat 2014-03-27 15:11  Anmäl

Skriv kommentar