Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer
Det är öken! - Maspalomas - Spanien

Det är öken!

Plats: Maspalomas
Bilden tagen: Måndag 24 April 2006 (Kamera)
Visningar: 6004
Har denna som favorit: 25

Löjligt liten öken. Löjligt tacksam att fotografera. På gångavstånd från närmaste bar dessutom..
Dela med andra:    
Skriv kommentar  |  Spara som favorit  |  Anmäl
Kommentarer
Mea säger:
nice!
Postat 2007-06-05 16:13  Anmäl
Tima säger:
Min halva är från ökenlandet...du har verkligen fått till en vacker bild! Jag kan nästan höra tystnaden.
Postat 2006-10-12 20:52  Anmäl
Lisis säger:
wow..
Postat 2006-10-06 10:58  Anmäl
David_n säger:
Snyggt!
Postat 2006-10-02 23:00  Anmäl
Beoj säger:
Mycket fina mönster!
Postat 2006-08-30 21:16  Anmäl
Mbild säger:
Tummen upp! Du är för ärlig :) du skulle skrivit att du vandrat utan vatten i 12 timmar och sedan hittat en oas... eller nått *ler*
Postat 2006-07-31 08:51  Anmäl
Callekin säger:
Tjusigt! :)
Postat 2006-07-25 07:50  Anmäl
Angies säger:
Snygg bild, baren kan ju behövas =P
Postat 2006-07-03 10:28  Anmäl

Uppladdad av
Tobbeti
5 svar
Hyra bil Gran Canaria (maspalomas)
25 veckor sedan av Lupokungen
Ska åka till Maspalomas i slutet på nästa vecka hoppas på sol och bad... Nu till min fråga vi har tänkt hyra bil någon eller några dagar. Vart ska jag hyra? Vilket bolag? Boka på plats eller hemifrån? Skall ha lite större bil 5 vuxna och e ...
Tips & råd
5
2 svar
Kanarieöarna??
3 år sedan av Tholle
... och att det finns mycket nakenbadare i Maspalomas. Det vi vill är att sola bada och vandra för att se lite av resmålet. Denna resa kommer att ske i början av december. Har kollat lite på Corralejo, Fuertuventura, där stränderna såg under ...
Tips & råd
2
6 svar
Prisnivån i Maspalomas /Playa de...
3 år sedan av Sasha21
Jag och min sambo ska i slutet av mars till maspalomas rättare sagt hotellet ligger i ... och lte så, det är första gång vi är på kanarieöarnatack 
Tips & råd
6
4 svar
Kanarieöarna (Maspalomas
3 år sedan av Dempa66
Hej! Åker till Maspalomas med frugan och våra 3 barn på 8,6,1 Nu i December 6/12-20/12 Undrar om det är någon som kan berätta lite om Platsen Väder,Priser vad som är billigt att handla hem Utflyktsmål Vi ska bo på Dunas Maspalomas (bungalows)
Tips & råd
4
1 svar
Boende på Gran Canaria??!!
5 år sedan av Levautomlands
... året runt. Tänkte styra kosan till Gran Canaria och letar nu efter boende till ett ... helst i Playa del Ingles, San Augustin, Maspalomas eller dess närhet. Har du en lägenhet för uthyrning eller kan du tipsa om någon kontakt?
Tips & råd
1