Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer
White Sands Beach - Bilder Khao Lak, Thailand

White Sands Beach

Resealbum: Thailand Khao Lak  1
Bilden tagen: Torsdag 8 Mars 2012 (Kamera)
Visningar: 69
Dela med andra:    
Skriv kommentar  |  Spara som favorit  |  Anmäl  | 
1 svar
Boende Khao Lak
9 veckor sedan av Maff
Någon som bott på Nang Thong Bay resort i Khao lak, och hur är det iså fall? Vi 2 vuxna 3 mindre barn mellan 8-11 år. Tipp1: Tyvärr men har bott på Emerald och det var magiskt helt underbart och bästa stranden:) Hotellet finns på ving men vi ...
Tips & råd
1
2 svar
Koh Kho Khao och Khao Lak
12 veckor sedan av Laemsingh
Hejsan! I november åker jag tilsammans med min 21-åriga son, hans sambo och deras då 2-åriga dotter till Thailand. Jag och sonen har varit där flera gånger. Vi har varit på Koh Kho Khao en gång och Khao Lak en gång. Annars har vi varit och snurrat ...
Tips & råd
2
7 svar
Khao Lak KKK Koh Lipe och Railey...
12 veckor sedan av Tess75
Hej, November 2013 går flyget till Thailand 2 vuxna och 2 barn (1,5 år och 5 år). Landar på Phuket Airport 23 nov och reser därifrån 14 dec. Vi hade tänkt följande rutt: Khao Lak 4 nätter, Koh Kho Khao 3 nätter, Koh Lipe 7 nätter och Railey ...
Tips & råd
7
3 svar
Söker ett hotell...i Khao lak
13 veckor sedan av Tipp1
... Ving :-) http://www.ving.se/thailand/khao-lak/emerald-beach-resort-spa Vi var i Khao Lak för några år sedan och fy tusan vad underbart vi hade det!! Vi bodde på Palm Galleria och om jag åker till Khao Lak igen så blir det samma hotell :- ...
Tips & råd
3
6 svar
Vad skall jag packa och inte när...
16 veckor sedan av Minne00
Hej! om drygt en månad återvänder min man och jag till Khao Lak. Insåg sist att jag packat en del saker jag absolut inte behövde släpa på och att jag hade missat några saker! Några tips på vad jag absolut inte får glömmaoch vad jag absolut ...
Tips & råd
6