Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer
Vacker vägg - Bilder Barcelona, Spanien

Vacker vägg

Bilden tagen: Tisdag 22 Maj 2012 (Kamera)
Visningar: 13
Dela med andra:    
Skriv kommentar  |  Spara som favorit  |  Anmäl  | 
2 svar
Barcelona i höst?
11 timmar sedan av Hashtagwhore
Hej! Oscar heter jag. I aug/sep tänker jag lämna allt i sticket, fly lilla landet lagom till Barcelona, get a "clean start" och plugga spanska eller ta något sketet jobb bara för att komma dit och sedan stanna på obestämd tid. Finns det ...
Reskompis
2
0 svar
Barcelona utöver det vanliga
13 timmar sedan av Dejligt
Bortse från de vanliga tipsen man brukar få när man ber om tips på bra/häftiga sevärdigheter i Barcelona, vad skulle du då tipsa om? Åker dit nu på fredag och vi sitter och letar efter saker som kan intressera oss. Vi funderar på att åka till ...
Tips & råd
0
3 svar
Dela boende i Barcelona (Jun-Aug)
2 dagar sedan av Patriksvahn
Hej Hej! Kille på 18 år här, har fått chansen att jobba i Barcelona under sommaren i år som barista på ett centralt café. Jag söker boende just nu och letar runt överallt efter människor (svenskar eller icke svenskar/killar som tjejer) som ...
Reskompis
3
3 svar
Flat for share in Barcelona
3 dagar sedan av Gfranco
Hi all! I'm looking for flatmates to share my lounge-style flat. I'm spanish but I'm feel ok sharing flat with swedish as I did during the last months. Housing philosophy is to be a clean and comfortable place to live. So we have a home assistant ...
Reskompis
3
2 svar
Barcelona i sommar?
2 veckor sedan av Alexandra1991
Hallå allihopa! Är en glad tjej på snart 22år som ska dra ner till Barcelona i sommar och plugga spanska i en månad! är nyfiken på om någon mer ska ner dit, spelar ingen roll om det är för bara nöjes skull eller om ni ska jobba/också plugga. ...
Tips & råd
2