Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer
Marmaris - Bilder Marmaris, Turkiet

Marmaris

Bilden tagen: Lördag 7 April 2012 (Kamera)
Visningar: 18
Dela med andra:    
Skriv kommentar  |  Spara som favorit  |  Anmäl  | 
0 svar
MARMARIS , Liman Apart Hotel ?
4 dagar sedan av Morriz57
Har du / ni bott på Liman Apart ? Kan man göra sej förstådd med engelska där ? Hur är maten på restaurangen där ? Priser ? Husgeråd i lägenheterna, behöver man komplettera med nåt ? Mer små tips om hotellet tas gärna emot ! Åker ner i Juni 2013. ...
Tips & råd
0
0 svar
KONSUM och ICA i MARMARIS 2013 ?
5 dagar sedan av Morriz57
Ska bo i lägenhet i Marmaris Juni 2013. Behöver handla lite matvaror och ev. husgeråd. Har förstått att affärerna heter MIGROS, TANSAS, och KIPA. Vilken har bäst urval ? Bästa priserna ? Prisex. på lite olika måste - ha - varor ? Öl ? Juice ? ...
Tips & råd
0
1 svar
Stränderna i Marmaris?
3 veckor sedan av Mathilda86
Vi är 3 vuxna och en nästan 2 åring som ska till Marmaris i juni, jag har läst lite och det verkar som att stränderna i Marmaris är så där?? Hur långt måste man ta sig för att komma till "fina" stränder? Läste något om dolmus, typ lokalbuss ...
Tips & råd
1
0 svar
Marmaris i Maj
4 veckor sedan av Madd92
Åker till Marmaris i två veckor den 18e maj med min mamma, någon som ska dit samtidigt och är sugen på att festa? :)
Tips & råd
0
5 svar
Marmaris
6 veckor sedan av Unravel
hej, jag och min kusin(20 och 23 år) ska till marmaris i sommar och har lite frågor som det skulle vara kul att få svar på! :) Alla tips är dock välkomna. - Vi kommer att bo på pasa beach hotel som ska ligga nära marinan, har hört att det ska ...
Tips & råd
5