Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer
Skyltdocka. - Bilder Vielha, Spanien

Skyltdocka.

Resealbum: Spanska Pyrenéerna.  17
Plats: Vielha
Bilden tagen: Torsdag 19 April 2012 (Kamera)
Visningar: 11
I rutig bikini....
Dela med andra:    
Skriv kommentar  |  Spara som favorit  |  Anmäl  | 
Kommentarer
Femtioplus säger:
Speciell skyltning:)
Postat 2012-04-20 14:28  Anmäl

2 svar
Barcelona i höst?
15 timmar sedan av Hashtagwhore
Hej! Oscar heter jag. I aug/sep tänker jag lämna allt i sticket, fly lilla landet lagom till Barcelona, get a "clean start" och plugga spanska eller ta något sketet jobb bara för att komma dit och sedan stanna på obestämd tid. Finns det ...
Reskompis
2
0 svar
Jobb i Magaluf 2013
15 timmar sedan av Isabellebrannborn
Hej! Är det några som har fått jobb eller tänkte åka ner och jobba i Magaluf i sommar? Har fått jobb på hotell och flyger ner den 17 juni, söker boende och några att dela med :)
Reskompis
0
0 svar
Barcelona utöver det vanliga
16 timmar sedan av Dejligt
Bortse från de vanliga tipsen man brukar få när man ber om tips på bra/häftiga sevärdigheter i Barcelona, vad skulle du då tipsa om? Åker dit nu på fredag och vi sitter och letar efter saker som kan intressera oss. Vi funderar på att åka till ...
Tips & råd
0
2 svar
Transfer
18 timmar sedan av Bebr01
Hej! Vi är ett sällskap på 8 vuxna och 3 barn som ska åka till Gran Canaria och Maspalomas. Jag funderar på hur man lättast tar sig från flygplatsen till Maspalomas? Någon som vetom och var man kan besälla typ en minibuss och vad priserna ligger ...
Tips & råd
2
1 svar
Bäst tid att åka..?
20 timmar sedan av Evaatos
När är det bäst tid att åka till Barcelona...vädermässigt? Sista veckan i oktober eller andra veckan i februari?
Tips & råd
1