Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer
New York - Bilder New York, USA

New York

Resealbum: NEW YORK MARS 2012   48
Visningar: 14
Dela med andra:    
Skriv kommentar  |  Spara som favorit  |  Anmäl  | 
Kommentarer
Karinlorvik säger:
Håller med Rolf här ..
Postat 2012-04-07 12:29  Anmäl
Rolf_52 säger:
snyggt...så perfekt molnet ligger
Postat 2012-04-06 16:37  Anmäl

3 svar
10/7 NY till den 27/8 LA
5 dagar sedan av Erik____
Hej! Är en kille på 25 år som skall uppleva USA under sommaren. Pluggar nu i Umeå men kommer spendera sommaren i Göteborg. Jag söker en resekompis. Landar in i New York den 10/7 och har tänkt mig vara där kanske någon vecka. Därefter är den ...
Reskompis
3
6 svar
NYC med bebis, vilket område och...
6 dagar sedan av Filosophies
Hej! Vi ska till NYC med vår lilla tjej på 3 månader (och därefter vidare till Florida en månad). Funderar på hur man lägger upp resan när man nu ska ut och resa med litet barn! Tänker att vi nog vill bo i område där barnvagn lätt kommer ...
Tips & råd
6
2 svar
New york 26 juli -2 augusti
3 veckor sedan av Pectore
Åker själv till New york sista veckan i juli i sommar. Det blir mitt första besök i NYC. Tanken är att shoppa, njuta av livet och lyxa till det lite. Ska även gå på nån musikal tänkte jag. Om nån annan är där under samma tid så träffas jag gärna ...
Reskompis
2
0 svar
New York 1-31 Juli
3 veckor sedan av Lisette_karlsson
Jag kommer att åka själv till New York 1-31 juli. Någon som har planer att vara där då och kanske vill gå ut en kväll eller umgås lite? Både tjejer och killar får gärna höra av sig!
Reskompis
0
2 svar
Reskompis New York och eventuell...
4 veckor sedan av Silversthlm
Drar nån gång i juni/juli 3-4 veckor, kommer bli grymt nice! Åker själv men hittar gärna någon att hänga lite med ibland / gå ut och ta ett glas. Kom med förslag, Hör av er! Allegreen: Funderar på att själv flyga över tlll New York vecka 25 ( ...
Reskompis
2