Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer
Sveriges Man 2011 (alla 20 kandidater) - Bilder Åbo, Finland

Sveriges Man 2011 (alla 20 kandidater)

Bilden tagen: Fredag 30 September 2011
Visningar: 142
Detta är från semifinalen och nu väntas finalen för mig =)
Dela med andra:    
Skriv kommentar  |  Spara som favorit  |  Anmäl  | 
Kommentarer
Switch säger:
Helt klart snyggast!
Postat 2012-02-16 15:34  Anmäl
Reseglad säger:
Nu måste Ni alla rösta på Johan,han är en riktig naturlig kille.
Postat 2011-10-21 09:41  Anmäl
Reseglad säger:
Härligt gäng.
Postat 2011-10-21 09:33  Anmäl

4 svar
Billigare att flyga till Tallinn...
14 veckor sedan av Jakob_t
Hej, Jag och en resande från Australien ska till Helsingfors i sommar. Har upptäckt att det är billigare att boka ett flyg till Tallinn via Helsingfors än ett till Helsingfors. Finns det några regler eller problem att boka ett Tallinn-flyg ...
Tips & råd
4
2 svar
Flygbolaget Air Finland begärs i...
46 veckor sedan av Sierra
Det finska charterflygbolaget Air Finland lämnade i dag in en konkursansökan och ställer omedelbart in alla flygningar. Ett tusental resenärer är nu strandsatta i Spanien, Italien, Portugal och Grekland. Det finska konsumentförbundet skall i ...
Tips & råd
2
2 svar
Bo i Helsingfors med mig!
1 år sedan av Johannahelsinki
Hejsan! Jag heter Johanna och är 21 år och bor lite överallt då jag tröttnar snabbt på ställen, speciellt Sverige. Jag vill flytta från Sverige helt nu och vill pröva på underbara staden Helsingfors. I Helsingfors behöver man inte kunna finska, då ...
Reskompis
2
7 svar
Weekend i Helsingfors, tips!
1 år sedan av Mathilda86
Ska till Helsingfors med en tjejkompis i slutet av mars. Vi vill strosa runt, fika, shoppa och äta god mat. Är tacksam för lite tips!
Tips & råd
7
7 svar
Roligt i Helsingfors
1 år sedan av Annl
Hej på er, Ska resa till Helsingfors över en långweekend i mitten av oktober och undrar om det är någon som har några roliga tips att dela med sig av - aktiviteter, trevliga restauranger, fräcka skybarer eller liknande - eftersom det var länge ...
Tips & råd
7