Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer
Brandenburger Tor - Bilder Berlin, Tyskland

Brandenburger Tor

Resealbum: En solig weekend i Berlin  6
Bilden tagen: Fredag 3 Juni 2011 (Kamera)
Visningar: 91
Dela med andra:    
Skriv kommentar  |  Spara som favorit  |  Anmäl  | 
3 svar
Berlin ABC - områden !
8 veckor sedan av Hdroffe
Hej Någon som känner till hur dessa områden är uppdelade, tänkte skaffa ett 72 timmars biljett men hittar inget om områden hur dom är uppdelade! Finns biljett för: AB - område ABC - område Hälsn / Roffe Pelle77: Minns det som att AB ...
Tips & råd
3
1 svar
Berlin sommaren 2013!
9 veckor sedan av Enestelle
Hej! Jag är en tjej på snart 18 år (fyller år om några enstaka dagar wiho!). Jag har väldigt länge varit sugen på att åka till Berlin men ingen av mina kompisar har varken tid, pengar eller intresse för att åka dit. Därför tänkte jag höra ifall ...
Reskompis
1
6 svar
Berlin!
11 veckor sedan av Emilyanette
Eftersom inga av mina vänner kan eller är lika intresserade just nu som jag så skriver jag här! "Söker" nån kille/tjej ( elr vi kanske blir ett gäng?) i samma ålder som vill med på en resa till Berlin! Jag har också ideér över att stanna där ...
Reskompis
6
2 svar
Hotell nära Huxley's Neu Welt, B...
22 veckor sedan av Malin313
Hej! Jag funderar på att åka till Berlin för att gå på en konsert på Huxley's Neu Welt. Är det någon som varit där som kan säga om det är bra/dåligt? Även tips på närliggande hotell och sevärdheter. Aldrig varit i Berlin så skulle gärna vilja ha ...
Tips & råd
2
8 svar
Berlin på egen hand
25 veckor sedan av Majsarna
Hej! Ska åka med min man på tjänsteresa till Berlin i början av december. Tänkte fördriva tiden på egen hand under dagarna. Vart är enklast/bäst att bo, när man som jag ska ut på stan själv? Hop on- hop off bussar ska ju finnas. Vart går ...
Tips & råd
8