- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer
Skriv kommentar | Spara som favorit | Anmäl | | Tillbaka till bildöversiktKommentarer
 | Så himla fint :DD
| Postat 2011-01-19 16:13 | Anmäl |
|
 | Sjukt vackert!! låter töntigt att säga det men, precis som i en saga!!!
| Postat 2010-11-29 17:57 | Anmäl |
|
 | Sååååå vackert!
| Postat 2010-11-19 12:02 | Anmäl |
|
 | | Postat 2010-11-18 02:27 | Anmäl |
|
 | Vakkert - vakkert! Får slik lengsel til nord-Norge av bildene dine!
| Postat 2010-11-18 00:20 | Anmäl |
|
 | Fantastiska färger!
| Postat 2010-11-17 23:45 | Anmäl |
|
 | Verkligen härliga färger!!
| Postat 2010-11-17 22:10 | Anmäl |
|
 | Jag kan förstå att du reser ditt värje år det är så vackert
| Postat 2010-11-17 21:48 | Anmäl |
|
 | Vilket härligt blått vatten, en underbar bild!
| Postat 2010-11-16 21:02 | Anmäl |
|
 | Kanonfint...
| Postat 2010-11-16 18:27 | Anmäl |
|
Sida:12Nästa
4 svar
Någon som vill flytta till Norge...
Hej! Jag är en snart 20 årig tjej från Västerås, Sverige som är sugen på att flytta till Norge, Oslo. Jag har funderat på det ganska länge och skulle vilja flytta dit i höst någon gång för att jobba, träffa nya människor, festa osv! Jag vill stanna ...
Reskompis
0 svar
Boende i Bergen med hund?
Hej
Är en tjej som söker efter boende i Bergen där det skulle vara tillåtet att bo med hund. Verkar vara omöjligt att hitta här. Bo redan i kollektiv i Bergen men det är såklart inte tillåtet här. Är det någon som har några tips alt. hemsidor eller ...
Tips & råd
0 svar
Vill du till Norge med mig!?
Hejsan allihopa! Jag är en trevlig äventyrsgalen tjej som vill till norge och jobba! Drömmen skulle väll vara att jobba på en sommerskisenter eftersom skidåkning möjligtvis skulle kunna vara det roligaste som finns.
Jag är utbildad undersköterska ...
Reskompis
0 svar
Jobba i Norge i sommar? Eller nå...
Hej!
Jag heter Josefine och är 20 år gammal. Jag pluggar för tillfället och planen är att jobba i sommar, men jag vill helst inte göra det i Sverige. Jag skulle kunna åka i princip vart som helst, Norge lockar men jag är inte så insatt gällande ...
Reskompis
2 svar
Boende och jobb Norge (trondheim...
Hej!
Vi är 2 glada tjejer på 19 och 20 som ska åka upp och jobba i Norge i mitten av Juni. Billigt boende sökes i Bergen, Trondheim eller Stavanger. Vi kan tänka oss dom flesta slags boende former och är ok med att bo trångt! Gärna kollektiv!! ...
Tips & råd