Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer
This is life... - Belize

This is life...

Bilden tagen: Fredag 26 Februari 2010 (Kamera)
Visningar: 1268
Har denna som favorit: 1
Dela med andra:    
Skriv kommentar  |  Spara som favorit  |  Anmäl
Uppladdad av
Emelie
3 svar
Belize inkl öar
2 år sedan av Brjn
... hur det fungerar om man vill åka till Belize samt några öar utanför t ex Tobacco ... jag söker på flyg från Göteborg till Belize så verkar det som att man måste ... flygplatsen? Sedan när man kommer till Belize hur lån ...
Tips & råd
3
3 svar
Mexico/Belize
2 år sedan av Merseburg
... är 6-11 år. Vattenland? Ska även till Belize (Caye caulker). Kostnad för att ta sig dit? Boende där? Var där 1999, men det har väl hänt en del... Kom gärna med många tips!! Tack!!
Tips & råd
3
12 svar
Supersaver Travel är dom att "li...
3 år sedan av Jazxo
Hej, tänkte åka till Belize och har hittat biljetter hos Supersaver Travel och undrar om någon har erfarenhet av dom?
Tips & råd
12
4 svar
Tips om Belize
4 år sedan av Legusta
Jag vill ha tips på billigt flyg över..skall man åka Schiphol och till Yucatán sedan inrikes flyg...? Tänkte i första hand käka gott och snorkla....vad kan ni rekomendera ? Kanske sedan lite kultur som Mayaruiner mm som är sevärt...vad kan ni r ...
Tips & råd
4
2 svar
Svartvaxling..
6 år sedan av Yonas
Jag har funderat over en sak som jag hoppas att nagon kan forklara for mig. Vad finns det for ekonomisk drivkraft bakom att erbjuda svartvaxling mellan fullt konvertibla valutor..? Och vad finns det for drivkrafter bakom att anvanda sig av dessa ...
Tips & råd
2