Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer
Independence square - Bilder Kiev, Ukraina

Independence square

Resealbum: Jul och Nyår i Kiev  23
Guide: Kiev – exotiskt och nära
Bilden tagen: Söndag 27 December 2009 (Kamera)
Visningar: 129
Efter halva tiden i Kiev flyttar vi till Hotell Ukraina, trevligt med lite omväxling. En promenad med väskorna över Independence square så är vi framme vid det nya hotellet...
Dela med andra:    
Skriv kommentar  |  Spara som favorit  |  Anmäl  | 
Kommentarer
Ynnej1976 säger:
Grattis till månadens guide och för trevlig inspiration om Kiev :D
Postat 2012-05-18 11:44  Anmäl
Switch säger:
Du ser riktigt snygg ut i din nya ukrainska look.
Postat 2010-02-18 13:58  Anmäl

9 svar
Kiev och Tjernobyl i november
31 veckor sedan av Nagchampa
Tjingeling. Tänkte mig att jag sku göra en liten (h)östeuropa-trip å skulle gärna ha sällskap på delar av, eller hela resan. Flyg sthlm - Kiev, dagsutflykt till Tjernobyl, flyg Kiev - krakow (via Warszawa), dagsutflykt till Auschwitz, Sedan ...
Reskompis
9
2 svar
Mitt första besök i Ukr/Kiev
39 veckor sedan av Mickie
Hej, undrar om någon kan tipsa mig om Kiev, främst hur mycket det ev. kan komma och kosta, blir där 11 dagar, vad kan jag tänka mig att det kostar att äta, besök på vissa ställen som ex.vis. museer, nattliga äventyr som besök på dansställen, ...
Tips & råd
2
5 svar
Bila till Ukraina
1 år sedan av Stoffedahl
Ingen har väl undgått att Sverige ska spela sina matcher i EM i sommar i Kiev. Jag och några kompisar funderar på att bila ner från Sverige. Är det någon som har några erfarenheter av att bila igenom Ukraina och Polen? Något speciellt att tänka ...
Tips & råd
5
0 svar
Dnepropetrovsk
4 veckor sedan av Mickie
Hej! Tänkte höra om någon av er varit till Dnepropetrovsk, är det något särskilt och tänka på eller ev. något tips, sevärdheter eller så? Har varit till Kiev och den staden älskar jag, verkligen mysig och trevlig. Tack för ev. tips. Med ...
Tips & råd
0
9 svar
EM 2012 / Ukraina
1 år sedan av Ashyman
Hej! *Reviderad resplan!* Vi är två glada & trevliga killar(bröder födda 88a respektive 84a) som har köpt biljetter(4-biljetter per match) till följande matcher: Holland - Tyskland 13 juni Kharkiv Sverige - England 15 juni Kiev ...
Reskompis
9