Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer
Cola reklam - Bilder Key West, Florida, USA

Cola reklam

Plats: Key West
Bilden tagen: Tisdag 20 Maj 2003 (Kamera)
Visningar: 529
Dela med andra:    
Skriv kommentar  |  Spara som favorit  |  Anmäl  | 
Kommentarer
härligt :)
Postat 2008-03-14 19:12  Anmäl
Travelfun säger:
Tuff bild...
Postat 2007-10-04 21:45  Anmäl

4 svar
Cabriolet till Key West??
4 veckor sedan av Martinakarlsson
Hej, Reser till Miami i sommar och ska hyra bil och köra till Key West. Funderar på att hyra en Cabriolet? Någon som har gjort detta? Är det dumt med tankte på sol/värmen? ;) Mvh Martina :) Floridasidan: Härligt! ...
Tips & råd
4
12 svar
Hotell i Key West
10 veckor sedan av Johanestockholm
Hej! Jag och min sambo åker i början av maj till Miami. Vi har planerat att göra en avstickare till Key West och stanna där några dagar. Finns det något hotell ni skulle kunna rekommendera för ett par i 20-årsåldern som gillar att ta det lugnt ...
Tips & råd
12
3 svar
Övernattning i Key west eller i ...
13 veckor sedan av Lensai
Hej alla resglada, vi är 6 personer som i april ska åka till Miami och hyra bil för att se key West, sedan genom Everglades och upp till Tarpon Springs (Clearwaterdistriktet) där vi har hyrt hus i 2 veckor. Nu står vi i valet att bo en natt ...
Tips & råd
3
2 svar
Tips om en massa tips om Miami ,...
18 veckor sedan av Sussie92
Jag vill ha en massa tips om Miami , fort lauderadela , key west , också OM NYC Då ja en massa tips om shopping m.m. ja är två familj som åka först till NYC Sedan till Miami florida , fort lauderadela, , Key West , Orlando. o ja vi ska runt ...
Tips & råd
2
11 svar
Key West USA
18 veckor sedan av La_tobbe
Om man skall åka från Miami Beach till Key West, hur lång tid tar detta med bil? Jag har hört 4-5timmar, kan det stämma? Om ja, så funderar vi på att bo i Key West en natt, kan någon isf rekommendera ett bra boende där? Vi har 3 par. Helst inte ...
Tips & råd
11