Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer
Slottsberget (Göteborg) - Slottsberget - Sverige

Slottsberget (Göteborg)

Resealbum: Tips om Göteborg  26
Plats: Slottsberget
Bilden tagen: Fredag 6 Juni 2003 (Kamera)
Visningar: 1726

Här klättrar de charmiga trähusen uppför berget. En liten fin idyll som lever kvar i det moderna Göteborg. Vid 1800-talets mitt byggdes här bostäder åt varvsarbetarna.
Dela med andra:    
Skriv kommentar  |  Spara som favorit  |  Anmäl
Kommentarer
Veiken säger:
Härligt med bilder hemifrån!! DVS Göteborg!
Postat 2008-06-23 22:50  Anmäl

Uppladdad av
Legusta
1 svar
Thaimassage?
9 veckor sedan av Elena39
Alla ni thailandsfrälsta, har ni tips om en bra thaimassage i göteborg som inte är alltför dyr??
Tips & råd
1
3 svar
Hotell i Göteborg under Göteborg...
13 veckor sedan av Maria
Hej! Mina norska kompisar behöver hjälp! De ska springa Göteborgsvarvet i maj, men alla hotell i Göteborg är helt fullbokade eller kostar över ... eller vandrarhem eller liknande, inom Göteborg (eller där det åtminstone fi ...
Tips & råd
3
10 svar
Spar Hotel i Göteborg, någon som...
14 veckor sedan av Tussi73
Spar Hotel i Göteborg, någon som har varit där? Funderar på en weekend i Göteborg, och vill inte spendera så mycket på boendet, men vill ha ett centralt och mysigt hotell...går det att kombinera? Har någon testat spar Hotel? Bo 2 för 1 ...
Tips & råd
10
13 svar
Medlemsträff i Göteborg 21 maj 2...
1 år sedan av Andree
Medlemsträff i Göteborg 21 maj 2011 kl 15.45 Vi samlas på Gustav Adolfs torg http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=gustav+adolfs+torg%2c+g%f6teborg kl 16.00 Åker vi på sightseeingtur med ”Stinsen” http://www.stinsensightseeing.se ...
Tips & råd
13
41 svar
TUR 2012
11 veckor sedan av Ellismellis
Snart dags för TUR 2012 på Svenska Mässan i Göteborg (22-25/3) Jag har haft möjligheten att få vara med i RG:s monter under två år, tyvärr kunde jag inte vara där förra året men var där åren innan. Hur är det med er andra medlemmar? Har ...
Tips & råd
41