Annons:
Annons:
- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer
Boende i husbåt - Amsterdams kanaler - Nederländerna

Boende i husbåt

Resealbum: En weekend i Amsterdam  13
Plats: Amsterdams kanaler
Bilden tagen: Lördag 20 September 2008 (Kamera)
Visningar: 2235

I Amsterdam finns många kanaler med massor av husbåtar. Här har många amsterdambor sitt permanenta boende.
Dela med andra:    
Skriv kommentar  |  Spara som favorit  |  Anmäl
Uppladdad av
Peranders
1 svar
Amsterdam och Keukenhof vecka 20
3 veckor sedan av Mariat
Hej, Ska till Amsterdam under andra halvan av maj och överväger ... även andra tips på smultronställen i Amsterdam mottages gärna! // Maria
Tips & råd
1
0 svar
Albert Cuyp Market i Amsterdam
4 veckor sedan av Zahide
Nån som vet om den är öppen på Queens Day, 30.4?
Tips & råd
0
1 svar
Att göra och sevärdheter + bra b...
14 veckor sedan av Oskaaars
Hej, jag är 17 år och har tänkt åka till Amsterdam med min flickvän och pappa. Vi har ... har ni för tips på att se och göra i Amsterdam? 2. Tips på bra hotell i ett centralt läge? (max 900kr/natt) Tacksam för alla svar!
Tips & råd
1
1 svar
Amsterdam med 12-åring, vad ska ...
18 veckor sedan av Zahide
Jag funderar lite på att åka till Amsterdam sista helgen i april och skulle då ta ... Vad finns det att se och göra i Amsterdam förutom att åka kanalbåt? Vill också ha tips på hotell. Vi brukar alltid promenera så mycket som möjli ...
Tips & råd
1
1 svar
Bra boende i Amsterdam?
19 veckor sedan av Zennors
Vi några par som ska åka över en weekend till Amsterdam, vi vill bo centralt på ett fräscht och prisvärt hotell, någon som har några tips? Vill även gärna ha tips på bra restauranger och saker vi inte får missa. Vi åker i april. Mvh Petra
Tips & råd
1